Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 12, 2010

xtvt malam hari

salam...

malam semalam adalah malam yang sangat membosankan buat aku,mr.huB dan budak tecit..
nak tengok tb tapi xde citer besh2!!nak gi jenjalan sok kijer pulaks!!nak tidur mata xmo lelap!!
nak makan xde sape nak masak!!!hahahahahahaha kejam x ai sebagai seorang isteri mithali kepada mr.huB??? bukan xmo masak...mr.huB yang xsuh aku masak ari tue..kenyataannya reti kerw aku masak besh2 mcm mr.huB??kantoi di situ!

tetibe datang satu idea dari mr.huB ajak lepak2 minum kat kedai area umah kami tue...saje buang masa dan buang duit..macam kat umah xleh 'mengeteh'!!nak jugak teh tarik kedai taw!
sambil duk minum2 teh sambil order mee sup yang sgt sedap xhengat nak amik gambar sbb sampai jer atas meja trus abis kena ngap ngan naga2 mulut besar!,,berpeluanglah duk borak2 ngan mr.huB..
teh tarik satu!!!

lambatnya abg air ni bancuh teh tarik caya..

posing dlm gelap...
xnmpk muka ummi!!
seb bek abi x interframe
kalu dak haru!!


order satu percuma satu..
bagus abe air nie!


moral of da story kat cni,,sekali-sekala kaum2 suami harus bawak isteri dan anak bersama2 mengeteh xkire dekat atau jauh!untuk mengeratkan lagi silaturrahim..nape aku ckp cmtu??
hokey!!biar aku terangkan kat cni...aku citer nie mengenai aku..klu org len xterima pendapat aku its up 2 u!!sbb ni pendapat aku..

bukanlah nak kate hubungan aku ngan mr.huB nie renggang sampai nak kena mengeratkan silaturrahim kan...cuma sejak berkahwin dan ade anak ni,kadang2 aku rasa seolah2 xde ruang diantara aku dan mr.huB..ruang T_T wajip de
pepagi pas cium tangan mr.huB usai solat mr.huB trus ke kamar beradu dan aku trus berdesup ke pejabat.kul 5 aku balik,mr.huB dah keluar mencari rezeki demi sesuap nasi ayat xhengat!
kul10 mlm aku dan najwa dah masuk bilik mr.huB balik trus mengadap tb bola lah pe lagi?
kul 3-4 pagi aku dah nyenyak dibuai mimpi mr.huB masuk bilik kadang2 terbongkang depan tb dengan tb on 24/h..
hari cuti de lah masa tapi aku bz ngan kije umah dan anak...masa tu kurang nak fokus pada mr.huB..
tapi xdelah seteruk org yg bz 7d/24h tue...de gak masa kami bergurau senda,beramah mesra beramas,bergomol,berguling berbagai kan...cuma kiter perlu lebih banyak masa supaya kite xsemakin jauh.

sbb tue kaum2 suami nie harus mengambil peluang yg ada tuk bergurau senda,beramah mesra beramas,bergomol,berguling berbagai dengan isteri....tuk kebaikan masing2 jugak..aku suke jer kalau dapat ikut laki aku kehulur kehilir..biarlah pe org nak kate pe pown!
alah!!!masa bercinta bagai belangkas xkan dah kawin hang sana aku sini....
amalkan tuk kehidupan yang bahagia spenajang masa....

nota kaki : selamat beramal!!

4 comments:

Natasha said...

ure rite...... luangkan byk masa untuk bercinta lepas kawin itu penting...terus2an menjadi kekasihnya hingga akhir hayat juga penying..kerana lelaki sebenrnya lebih manja dr perempuan

mrS May said...

thats right kak!!!
cuma kekadang lelaki nie ego dia tggi..xmo mengaku yg dorg juga adalah insan yg memerlukan perhatian mcm wanita...
so sama2 lah kiter memberi perhatian!!

Natasha said...

alah dorg ni nak kontrol macho...padalah dorg lagi ngengada...cuba bygkan klu lelaki kn sakit beranak...sure doc kena tendangkan...tapi kita lagi kuat...sbb boleh tahan...ishh tetiba lak rasa nak wat blog sal kisah lelaki manja atau tidak..hakhakhak

mrS May said...

wat kak jgn xwat....
ff akan komen jer nnt....
tambahan..makan nk berteman!
tidur nak berbelai!
mandi nak bersiram!
boleh dikatakan sume klu leh nak bini sediakan...
ish cm best je en3 pasal ni kak...

Post a Comment

**happy family**

**happy family**