Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 5, 2010

cara baru

salam....

pe yg aku nk kongsi kat en3 kali nie ialah si puteri kecit tue dh de cara tidur yg baru...
tapi cara baru dia tu sgtlah merisaukan aku...sapelah yg di ikutnyer titon cmtu??
mesti bukan ummi dia..sbb ummi dia de cara titon yg sgt pelik..org kater tidor style org kayos!!
hihihihihihi...mcm mana lah rupenyer kn?jgn cuba bayangkan jika anda x mahu mimpi seram ini mlm!

ekseli,,tujuan aku ialah nk mintak pendapat dari uollss ada x cara len yg lebih selamat leh aku ajar si kecit aku tue titon...sbb ramai org kate cara baru dia skang sgtlah merbahaya oke?
danger!!!!!!!!!!!!!!!wisau jugak...nk aku ajar cara aku titon takut mr.huB terkezuttzzz beruk lak jap gi..sbbnyer masa mula2 dia tgk aku titon cmtu pown dia kater style titon aku sgt lah xmengghairahkan..terajis oke?silang kaki katanyer aku titon..tul2 senang hati..
tapi siyes cmtulah cara yg leh wat aku titon dgn nyenyaknyer..tapi xdelah selalu sgt jd cmtu..
berlaku secara kadang kala ......mungkin bila aku dh terlampau letih.bila mr.huB tgk aku dh tido cmtu,mmg sure dia xkn kacau aku...huh!!selesa...................

alu...aku taw kamu sume pown mesti de cara titon yg tersendiri kn?jgn mau tipu ha????????????
tah pe lah roman kelian sume kalu titon kn?mesti ada yg kelakar giloss!!dan xkurang juga de yg bergaya cm aku titon...org kaya style!!huhuhuhuhuhu

najwa jgn lah titon cmtu....
ummi risau ar syg!!



2 comments:

NIA said...

alalala comelnye najwa tido..agaknye kalo asingkan die dgn bantal kecik tu xdela die tutup muke kot..huhuhu..cdngan yg xbpe nk bernas dri org yg xde pengalaman..hihi

mrS May said...

xde yg kecik yg besar pon dia leh wat totop muka tue ...
tapi besenyer pas dia titon ff akan asingkan bantal tu jauh dari dia..cuma time dia tersedar dia mintak ar balik..
bydaway thanks sizuka sbb de gak idea kn?

Post a Comment

**happy family**

**happy family**