Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, January 13, 2010

happy island

salam....

pe ke menda alah yg aku post kat tittle tu erk??
tu ar satu lagi game yg telah buat aku alpa dlm facebook nie....duk ralit layan game sampai aku jadi terlupa nak hang up segala bagai panggilan dari seluruh pelusuk negara dan negeri..aiseyhhh!!cam bagus...
jgn ar de bos2 aku kat atas tu baca belog beshh aku nie..kalu x parah aku!

siyes ar aku xtipu mmg ralit bile duk mengadap game2 yg aku dah terjebak dlm fb nie.sampaikan de diantara2 kengkwn yg selalu baca belog beshh aku nie tnyer nape dah lame xmenghapdet belog.
ni lah puncenyer!!!game...game...game...sampai lebam!

mula2 dolu aku suker gak men kocing2 tue..tapi skang dah beralih arah sbb penat ar men kucing tue.sbb kocing nie cam mainan bebudak darjah 1..duk klik2 jer sampai lenguh2 jejari manis ku ini...dahlah payah nak kaya men kocing nie.kalu men ikan tue xenang benor lak nak kaya!bela ikan juai....kaye lah kamu!! kaler kuning melambangkan diraja..dirajakan kaya!!

skang aku duk syok bebenor men farmville ngan happy island jerw...farmville tu pon dah slow sbb kengkwn aku sume dah memecut laju kehadapan..aku masih still kat level yg sama!
menyampas taw!!!happy island nie satu lagi game yg besh sbb kite xyah selalu jenguk..ko biarkan je pelancong2 yg ramai tue meneroka pulau kamu sambil memberi uwang yg banyak kepada kamu..hahahahahahaha
kamu dtg tggl kutip je hasil2 jualan setiap bangunan yg kamu bina dan kemudian dengan wang2 yg banyak itu lah kite leh upgrade bangunan2 tu jadi besau punye!!!supaya lebih banyak lagi pelancong..

tumbesaran pulau pula terletak pada banyaknye level yg dah kite capai!!**ceh,ayat xhengat!
"kalau lah btul aku de sebuah pulau yg dipenuhi bangunan2 yg sume itu adalah milik aku!!
owh...aku lah jutawan muda itu yg bakal menggegear donia!!"**ayat2 verangan....

ni lah pulau fifie!!!
cantik kn???


nota kaki : aku ade...ko de kerw bella??hehehehehehehe

3 comments:

purple shop said...

hhaahaha .. cantik pulau ko .banyak mat saleh tak ??? aku nak main ni tapi tak sempat . tak nak gelojoh ... pelan2 .. kahkah!

mrS May said...

mesti ar byk.....
nak ker???
bagus2 pelan2 tu lebih baik dari xde langsung!!
hahahahahaha

Anonymous said...

cara mainnya bagaimana sihh?

Post a Comment

**happy family**

**happy family**