Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, January 20, 2010

apakah???? ('',)

salam......

cmne erk aku nk bgtaw kamu2 sekalian??
akak2 yg berpengalaman tulun lah aku.....aku mmg dah de sorang permata hati yg menghiburkan.
klu ikut mrs.emak dia xbg aku 'merandung' dlm masa terdekat nie.Mrs.emak marah wooo klu taw aku merandung lagi..takut tue!!Mrs.emak kate klu leh nak tggu si kecit tue dah sekolah dulu.
Bila2 aku duk lepak2 ngan mr.huB kami mesti pk...bila si kecit dah besar umur kami pown masa tue dah diambang senja.Xkan aku nak merandung time2 senja kn???uishhhh tidak!!!!

aku ngan mr.huB dah mula pk ade eloknyer kami berusaha dari sekarang..mslhnye di sini!!!
sejak bape bulan yg lepas aku masih terima berita kecewa setiap bulan bila aku didatangi tetamu xdiundang.geram aku taw!!!dan aku dpt lihat kekecewaan jelas terpancar dari muka mr.huB.
kenapa kami nak si kecit baru dlm masa terdekat ni??

sbb......kami dah lihat potensi si kecit menjadi seorang kakak yg bertanggungjawab.Lagipon si kecit perlu seorang kawan.
sbb lain ialah aku de misi jika aku berjaya merandung kali kedua nie..Misi tue biar aku rahsiakan dulu..nnt2 dah berjaya baru aku post kat en3 aku erk?

oklah...klu sesaper de idea cmner aku nk percepatkan proses merandung aku ni..tlglah bg cadangan erk??

najwa nak adik kn????
**tgk senyuman bermakna dari si kecit besar tue!!


aku yg mengharap kehadiran mu!!!
aku yg sgt mengharap!!!!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**