Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, January 21, 2010

betul kerw????

salam...

Lunch hour td aku,kak zatul ngan azie gi Alamanda.Tetibe rasa gediks nak check pe2 yg patut.
klu ikut eksaited,mmg aku ter'over' eksaited..tapi xmo ar terlampau mengharap sbb aku taw result dia mesti negatif..lagipon awal sgt lagi.Tapi kak zatul ngan azie beria suh aku wat jugak sbb dowg pon eksaited cam aku.

sesampai jerw kat Alamanda trus kami bertiga terkedek2 masuk Apex sbb nak beli pregnancy test.Sampai dua tue aku kebas sbb kunun2 klu negatif sok pagi aku nak check lagi sekali time bangun titon.Tapi siyes masa nak bayar tue,tangan kaki aku sume sejuk2..biar ni yg second kali aku nak check lepas Najwa tapi nervous dia tu lebey2 mcm yg 1st dolu2.

pas dah bayar2 pe sume..trus azie ajak gi ARL bowling sbb nak makan kat ctu.Makanya aku yg gediks ini pon mempoyokan diri masuk kebilik air dan menge"test" benda alah yg aku beli td...
Ya Ampun!!!!POSITIF beb.....Terima kasih Ya Allah....

terasa nak nanges aku dlm bilik air tue...Berkali2 aku bersyukur.aku sendiri xsangka yg result dia akan positif.sbb bg aku masih awal lg aku nak check.alih2 dua garisan baik punye kat menda alah tue.ALHAMDULILLAH!!!!!

tetibe rasa nak peluk Najwa kuat2....Najwa nak adik kan??pasni Najwa akan jadi kakak..jadi kakak yg baik erk syg?pas dpt result cmtu aku teringat kisah semlm..Najwa sgt gemar nek atas perut aku sambil enjut2 atas perut.tapi semlm lain sgt perangai dia..Dia naik kejap jer..tapi xnak enjut mcm selalu.tetibe dia gosok perut aku sambil ckp
"beby...beby...beby nak tetet....
comel sgt!!Najwa dah pandai ckp.Najwa nak jadi Kak Wa kan??syg anak ummi!


adik satu!!!!!

nota kaki : doakan kesihatan aku dan baby dlm kandungan ni erk?

8 comments:

~aSHa~ said...

la najwa nape tjk 1 je..tjk la 3 ke 4 ke..byk skit leh ummi kasi...eehehhe

aniwei tahniah tahniah...semoga sentiasa sihat sentiasa..dulu mcmana? ada alahan ke tak?

mrS May said...

tq asha....
ishhh dulu ff xleh kije langsung.sampai masuk wad kena masuk air 10 botol...
truk sgt....muntah2 xberenti asha....
harap yg second nie baik2 jer dlm perut nie.

NIA said...

woot!woot!congrates sis!yeay najwa dpt adik!*tibe ter'sebok' excited..haha~semoga sis and baby sntiasa sihat(meski sy masih bwh umur+xde pngalaman..tet)=p..

purple shop said...

sedih aku baca entry ko ni ... apa2 tahniah .. najwa dapt adik .. ko jaga kesihatan ... !!

mrS May said...

tq sizuka.....ni pown tgh mud hepi yg amat nie

bell : npe ko sedey?ishhhh feliks aku taw

Anonymous said...

tahniah!!!!
aku yg msh m'harap ni, msh xder hasil lg...
doakan aku yer...

Anonymous said...

tahniah!!!!
aku yg msh m'harap ni, msh xder hasil lg...
doakan aku yer...
-ros kjg-

mrS May said...

tq ros...
bykkan doa dan tingkatkan usaha.
de rezeki ko xlama lagi
aku sentiasa doakan tuk ko dan suami.
hokey???

Post a Comment

**happy family**

**happy family**