Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, January 11, 2010

sgt marah

salam.....

pepagi lagi dah bikin hati suci aku panas...dah lah sket punye lama aku xhapdet belog shantik aku nie,last2 time tgh rajin nak menghapdet...usb handset buruk aku lak wat hal...xleh detect!!pe lah masalah ko ni wahai usb sayang..?
ari ni norjubita ngan kak zatul cuti..terasa bosan lak duk bilik nie tanpa suara2 mereka berdua.
xtaw nak borak ngan sape..nak ym ngan kengkwn xcukup tangan.Mana lagi nak berbelog walking,mana lagi nak berfarmville,mana lagi nak angkat tepon,mana lagi nak menulis itu ini..
aiseh,,xcukup tangan beb!
klu de kak zatul ngan norjubita mesti aku xrasa seletih dan sebosan ini kn??
duk sebut2 nama mereka tiba2 aku teringat kan biskut yg kami beli jumaat lepas...sedapnya klu dpt cicah nag air teh o buatan norjubita..selesa abes!!kak cepat ar dtg opis..aku haus nak minum teh o nie!

nak duk melawak2 pown xtaw nak gelak ngan saper...bosan ar!nak hapdet belog usb lak cam harem!kengkwn2 nnt erk ai hapdet brg yg shopping tuk diri ai tue erk?aku akan berusaha sedaya upaya supaya pc ni detect usb aku nie erk?
tunggu!!!!!!!!!!!!!

nak sambung kije jap...kang de org marah bila ai xjwb panggilan hangit!!!!
ummuaaah!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**