Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, May 27, 2011

aku yg dlm dilema @_@

As slm...

mse tgh tggu mr.huB semlm aku sempat berborak² kosong ngan en.bos mr.huB..ekseli,,aku mmg sgt kenal ngan en.bos itu..selama ni aku xpernah pown terpikir tetibe pas borak ngan dia tue balik² trus aku berpikir smpai pecah kepala hotak jiran sebelah umah aku...percaya??
sila jgn percaya!!!tok pengetahuan sume waktu kije aku yg ado ni adalah sgt singkat..masuk kui7.30 a.m tp smpai kui8 a.m balik kui2.30 p.m kengkadang kui2 p.m dah wakabuttttt!!klu ikut time kije,,xleh rehat..kije non-stop tetapi kami staff kami ar bos.
mamfos klu kenyataan ini dibaca oleh org² yg berkenaan
leh kena pecat shayerrr☺☺☺
en.bos tue kate ngan aku "nape ko xwat part time?"owhhhh abg,,idea engko itu sgt beshhhh!!
tapi bila pikir balik mcm² persoklan yg muncul kat pale hotak aku nih..antaranyer~~

  1. xpe kerw tggl anak² dr pg smpai mlm cenggitu??? de juge kengkwn aku yg wat cmni tp hokeyyy je!!ke aku sgt sorg jerw yg xtaw nk bg mase??aissshhhhhh~~

  2. nak kerw mak aku jage puteri² aku disaat aku gi kije mlm?? sbb mak aku pernah ckp yg dia xlarat nk jage mlm sbb bila jarum jam smpai je kat angka 8 keatas mak dh mula ngantuk..

  3. berdaya kerw aku nak wat 2 kije dlm 1 masa?? demi mu DUIT..hik²...skang ni sume pown nk pakai duit kn?

  4. bagi kerw mr.huB klu aku nk kije?? 4 sure dia kena setuju..tp klu dia xbg mknenyer aku kena ikut lah kan??dia kn laki!!!
mesti korg tertanye² nape aku nk sgt wat part time ni kn??

  1. aku nak meningkatkan kewangan kami sekeluarga... bkn mknenye skang ni xcukup/laki aku xbertanggungjawab hokeyyy...skang ni mmg cukup tp klu leh nak lebih dr cukup..skang ni pon sume brg dh nek rege...xslhkn klu aku nak wat da beshhh 4 my family..?

  2. aku rse aku berdaya.... selagi sihat tubuh bdn ni aku rse aku sgt berdaya tok berkorban ape saje 4 my daughters rite???aku sgt rse bertanggungjawab tok wat ape saje asalkan mereka xrse susah..hik² kenyataan mcm lerw susah-sesusahnyer....KESIAN!!!

  3. aku teringin nak try pe yg org len wat... ramai jugak kengkwn aku yg dah wat cuma aku jerw yg xpernah wat..tgk mereka xde ar sengkek mn pon mungkin mmg dh jenis xreti duk diam mcm haku kn?? lagipon sesaje nk try..mr.huB kate klu aku rse nak wat..buat lah!!sok dh xlarat benti ar..en.bos dia kan xkisah sbb aku de share kt situ...hikhikhik♥♥♥♥♥

  4. agak² klu aku sibuk cenggitu,,aku leh kurus x???? sbb utama ko!!!!kerhkerhkerh~~
pe pendapat korang??korang rse boleh kerw aku wat cmtu setelah dipikir masak-semasaknye??aku taw anak² tue perlukan perhatian lebih dari ummi kn??tapi aku wat sume ni pown tuk mereka..mcm yg pernah aku bgtaw dulu aku mmg de niat nak de bisnes sndiri b4 aku 30++...aku nak mula belajar menjahit dari skang..itu sbbnyer aku kena de modal sblm aku nak berbisnes kn??bkn setakat kije part time sajo hokeyyy..cdgn aku sabtu&ahad adalah ari aku belajar menjahit ngan kak zura....aku akan pastikan walau sesibuk mana pown aku xakan abaikan kebajikan anak² kesayangan aku...aku percaya anak² aku pown xakan rase terabai sbb yg jage mereka pown bkn org len..nenek mereka jugak!!aku akan pastikan aku tetap ade mase tuk kedua² puteri aku tu. percaya ar syg² ummi..per yg ummi buat ini adalah tuk kamu² juga....ummi sgt mengharapkan pengertian kamu-kamu~~~termasuk nani dan juga abi!!!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**