Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, May 12, 2011

sedeyh =(

as slm.....

td balik2 kije trus bwk si kecit tomey gi kelinik lg..agains!!!!bulan nie si kecit tomey asik xsihat jerw....demam+batuk+selsema pastu bek selang bape ari dtg lg batuk+selsema...gi kelinik pastu bek 2-3 ari sowk2 dtg lagi...lumrah kalau dah duk tggl ngan ramai bebudak yg pas sorg,sorg lak sakit...mmg ar si anak2 kesayngan kuh tue duk ngan mak aku mase aku go to work,,tp my sis de duk ngan mak aku dan sekali lg mention kt sini kakak aku tue adalah baby sitter...jaga kanak2 ribena yg ramai...makanye,,,anak2 aku pon dah cam duk kat taska..dulu mase mak jage najwa sengsorang,,kakak lom ade lg kat sini,,duk kat kg incik suami dia...la ni baru balik sini...skang dlm proses menghalau bebudak bujang yg duk umah dia sbb dia nk duk balik umah dia tue...
mase kat kelinik td doc check si kecit tomey...dia kate xperlu sedut gas sbb bunyi paru2 dia normal...so si kecit tomey cuma diberi ubat batuk khas tu batuk memalam ari dan juge ubat selsema yg picit2 kat idung sbb tuk pengetahuan sume si kecit tomey aku sgt susah mkn ubat xmcm kakak syg dia..si kakak syg sgt suker mkn ubat!!
dah alang2 bawak si kecit tomey mak pown tumpang sekaki gi kelinik..masuk rini dah 2ari mak demam..sian pon de time antar anak2 kat umah pepagi sbb aku xleh cuti.. nak mamtik???asik cuti jerw..lok2 SM ipin tue xpernah mrh silap2 kang dipecat nyer aku kang...langsung jadik surirumah sepenuh mase aku..boleh??xmo ar~~sbb aku adalah org yg xbetah duk lama lam umah..panas buntut juge panas segalanye..kalu aku kena jugak duk umah silap2 mr.huB sumpah aku jadik bisu..mau ko???
melalut lak citer aku ni dah...sbnrnye nak cite nape aku sedeyhhh...alih2 dah merapu ke cite hal aku ngan anak2 lak..itulah aku..suke sgt post pasal anak2..bg aku anak2 adalah segalanya.... berbalik pd citer aku yg sbnr,,,selalunye tetiap mlm sementara tggu mr.huB balik dari kije aku mesti lepak kings kat umah mak sambil menonton citer feberet..ondaway balik dari kelinik td aku pown ckp selow2 kunun manja ngan mr.huB..
"bie,,mlm kang syg tggu kat umah mak erk?"
sambung lagiks
"nak tgk mantera anjasmoro ar.."
tetibe mr.huB jwb..tapi ngan sore selow2 dia gak ar...dia pikir aku xdgr agaknyer...sbb mr.huB sememangnyer seboleh2 xmo aku ni tersentap sbb aku kalu sentap mau smpai esok jenuh nak pujuk...tapi dlm selow2 tue pon aku leh tangkap perw yg di ckpkn..
"tgk kat umah xleh kerw?"
nah ko!!!!!mmg sentap gilerw hokey....
majuk2 tetap majuk tapi sblm aku wat en3 nie aku sempat berpikio...nape mr.huB suh aku duk dendiam jerw kat umah...last pikio baru aku dpt jwpnnyerw....
sbb.....----->mr.huB xmo tdo pgnye diganggu....kan cm aku kate selalu aku akan tggu mr.huB balik dari kije kat umah mak...makanye dia kena drive kete dan motor dia kompom2 ar kena tggal umah mak..sowk pepagi lagi aku dah kejut dia sbb nak antar anak2 g umah mak sbb dgn alasan suh amik motor...kalu x nak nek perw g kije??jln kaki....poooodah!!!sbnrnyer bkn xleh antar anak2 sendiri tapi si kakak syg skang tiap kali antar umah mak dia mesti lena...mntk didukung..aku sgt ar xlarat ar nak dukung dia kan?wlupon dia xbsr mn pon..slh kerw aku nak kejut mr.huB pepagi...mentang2 ar dia kije kui 11 am tp patut kerw bgn lelambat??xpatut~~~~
sbb tue ar aku suke kaco tdo dia.....tapi sampai skang aku masih nak majuk lagiks..ni dia lom balik kije lagi..sbb tue aku leh ngomel lelebeyh!!!!i like......hik3

2 comments:

IFA Athirah said...

jgn sentap..chillex2x.mueheh http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

mrS May said...

xde ar..sentap kijap jerw..pastu bek balik..
xmo majuk lelama2..rugi woooo

Post a Comment

**happy family**

**happy family**