Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, May 23, 2011

3minggu lagi..... =)





as salam....
ni ar budak besar yg nak sambut ri jadi yg ke-3 tue...

ekceli,,,3minggu lagi adalah tarikh bagi puteri sulung aku utk meningkat lagi 1 tangga umur..
sejak dari bulan lepas lg si kakak syg dah sibuk mintak kek...cam taw2 jerw dah dekat masa tuk dia potong kek...tapi aku sendiri pon excited & tgh pening memikirkan besday si kakak syg yg makin hampir..pe erk nak wat??tema pe erk??kek mcm mn erk nak beli??baju ape erk dia nak pakai nnt??sume bermain2 dalam kotak pemikiran aku!!planning aku pown xde ar nak wat bsr2 cam dolu..mase umo setahun dia mmg grand sket..sbb mase tue agak terlebeyh "ber'uang" cket..
skang ni pepaham je ar..si kakak syg dah ade adik si kecit tomey...kena pikir jugak kn??
argghhhh..pe saje lah yg aku bebelkan nie..sbnrnye aku tgh pk pe nak wat on 18/06 tu nnt kan?
besday si kakak syg sebenarnyer 13/06 tetapi 13/06 jatuh pada ari isnin,,,makanya tunda pada ri sabtu dptlah tarikh 18/06...dan nak dijadikan citer ...KEBETULAN pulak pada 18/06 adalah ari jadi adik sedara aku "tia"...nama je adik sedara tapi umo baya anak aku..hahahahaha!!!

mak dia gatai nak bersalin sama2 aku..kui3~~~dipendekkan cite lagi...mokcik kesayangan aku nak celebrate sesame..patut/x???bagi aku boleh jerw!!sekurang2nyer leh cut bajet kn??tapi aku perlu pendapat org len gak..de sesape sudi bg pendapat x kat aku??he3!!"de kerw org bace ini belog??" kata ku didalam at...hik3~~

p/s:itu jer nak share..aku tgh pening!!!nak pendapat......

2 comments:

puteraduyong said...

buat je sesama ...jimat sket kan... :)

mrS May said...

rsenye keputusan pown cenggitu kowt...jimat kn??
☺☺☺☺☺☺☺☺ yahoooooo!!!

Post a Comment

**happy family**

**happy family**