Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, May 12, 2011

mood ---> kecewa sbb reunion dibatalkan~~

As slm....

2-3 minggu yg lepas semangat aku berkobar2 bile pijah iaitu kwn skulah rendah aku dolu2 mencadangkan nk wat reunion skulah SKDP'98 tuk kali yg kedua (klu xsilap aku ar..) meeting ke meeting keputusan yg dicapai cuma nama AJK sesajooo...AJK2 yg ado sume dh buat yg terbaekk.
tp nmpknye respon drpd bekas2 pelajar SKDP'98 adalah x memberangsangkan..itu adalah kenyataan yg sgt pahit dan sgt mengecewakan bg ahli yg agak "ter'aktif berusaha cm haku nie..
aku dh cuba wat agar sume berjln lancar tp nmpknye xde rejeki kami nak berhoi2 hai2 ngan kengkwn lama...memang besh andai dpt kumpul2 dgn kengkwn lama yg kite xjumpe... kebanyakan bekas2 pelajar SKPD'98 tue masih de dlm kawasan..cuma segelintir jerw yg dah merantau ke negeri org..ye ar!!dah berumahtangga dan bekerja kn??klu ikutkan x ar susah mn nk jumpe tp disebabkan komitmen terhadap kerjaya dan kuarge memasing makanye yg dekat pon terasa jauh...kebanyakan antara kami de yg dh berkawin..
aku dh bygkan keseronokan bile dpt bersua balik..mesti mcm2 cerita kuar...tp apakan daya.
respon x memberangsangkan~~~~huh,,,,,terima je ar!!
sbnrnye sehingga ke hari nie aku masih berharap de perkhabaran baik yg bakal aku terima..

...rindu kalian...

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**