Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 1, 2011

wif ma family@tasik idaman

As salam....
hepi besday
mn satu ucu mn satu nenek???

hepi besday to ma younger sis...ekseli,,28 Mei yg lepas adalah besday adik bongsu aku atau lebih dikenali sbg ucu..besday yg ke 20thn...dah tua dah..pasni dh leh kawin laks..mudah2an cepat2 ar kawin!!mase 28hb tue abah pon belanja kami mkn2 kat tasik idaman..wlupon rijadi dia tp kami tetap dibelanja..hahahahaha (gelak jahat)

seperti yg dijanjikan pas solat isyak...sume pown dh berkumpul kat umah mak kami pown bertolak ke tasik idaman...sesampei jerw,,nah ko!!!penuh parking.mmg ramai org kat tasik idaman..xkire ari cuti maupon ari bekerja..mmg fullhouse..untung ar teha~~hik3
byk perubahan..kirenye lame ar jgk aku x dtg ..seingat aku last aku jejak kaki kat tasik idaman mase aku peknenkan si kecit tomey...sbb tue mase aku sampei2 jerw kat tasik idaman aku trus menuju kat kaunter bayaran, si teha a.k.a pengurus kat tasik idaman tue terkezut...sbb tgk aku dukung si kecit tomey...pas borak2 jap aku n all family dapatkan tempat duduk dan urusan order mengorder pown berjalan lancar..disebabkan mr.huB xdpt joint sbb kekangan kije makanya urusan order mengorder terletak penuh kat atas bahu aku...pe lg??dah disuruh order!
aku pown order ikut tekak aku lah kan~~makanye kelian2 ikut je ar tekak aku...hik3
hengat aku nie kejam sgt kerw??x~~aku xkejam..aku suh org len order gak pe yg dorang nak mkn..sbb bkn aku byr..time kasih abah...syg abah sgt2~~


muka2 org yg sedang kelaparan

segala mcm lauk-pauk aku order tp cam xbape nak sonok sgt sbb en.abe syg aku xde...terpakse ar aku sendiri..jeles taw sbb sume de leb2!!huk3...tasik idaman mmg meriah...dgn sore Dj nyer x benti2 melawak...walaupon kdg2 ke laut!!!tp xper..customer len suke...

tambah plak de karoke sambil layan makan...yg sore ala2 artis tu hokey..klu sore mirip2 giant dlm cite doremon tue lupekan je ar hasrat nk naik stage..sedeyhhhh..aku yg tgh mkn pon leh tercekik...aisshhhh!!seb aku ni penyabar..ikut at mau jugak nek ke pentas nyanyi 2-3 buah lagu..
hahahahaha..xsedar diri..bajet sore ala2 shima gitu..teringin~~
comel x saye??

agak2 dah kebas muntut2...pas bayar dgn total yg agak memeranjatkan...OPOCOT!!!
kami pown pulang dgn ati yg girang sbb dah kenyang...order kan men byk,,alih2 byk jugak yg ditapau balik..hamekkaw~~~tamak lagi!!!

tp xper..MPKJ de tggu kat umah...selalu mr.huB tukang abeshh kan sume makanan..disebabkan dia xde makanye byk ar makanan xabeshhh..tapau pown tuk dia!!balik2 dari tasik idaman bantai lantak durian plaks..abah jugak yg banje..sekilo rm14..melayan kehendak cucu punye pasai..atok beli jugak!anak2 jgn buli atok~~
time kasih yer atok...sowk2 kami plak banje atok...tahun nie asik atok jerw banje kami..kami laks asik kenyang jerw...tp kami suke..xper atok manyak duet..kami duet de sket jerw...
balik time!!!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**