Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 8, 2011

hahahahampehhhhhh!!!!!

As salam...

kejadian di pagi rabu di dlm pejabat Puskom ......

kring..kring..
tepon berbunyi,,aku seperti ari2 bese menjalankan tugas

fifi comel ~ "selamat pagi IPD Kajang..boleh sy bantu??"
pemanggil ~ samat pagi..sapa tue??fifi ka??
fifie comel ~ a'ah...(dgr sore aku dh kenai sape pemanggil tue.)nape encik???
pemanggil ~ ko dah minum blom??
fifie comel ~ dah...baru sudah!
pemanggil ~ lorhhh..ko asal aku tnye baru mkn..aku kt kantin nie...ko nk minum perw??
fifie comel ~ teh o ais dh ar...
pemanggil ~ sapa ada depan???
fifie comel ~ kak leha..(terlupa nk sebut de kpl.zali..)hik3
pemanggil ~ tnye leha nk ayaq apa??
fifie comel ~ kak!!!!sjn din hongkong tnye nk air ape??dia kat kantin.......
kak leha ~ ape2 jer ar...
fifie comel ~ encik...kak leha kate pe2 je ar...
pemanggil ~ okeyyhhhhh.....

keletak!!!! (letak phone)
semata2 ko!!!!!!!adeshhhhh....dh org nk banje amek jerw..

tetibe~~
kring..kring..

fifie comel ~ samat pagi!!
pemanggil ~ fifie..dok borak ngan ang lupa lak nk mntak smbung kaunter J..
fifie comel ~ hehehe..okeyhhh

5minit pastu....

huhahuhahuhahuhahuha.........riuh kt depan pejabat..aku lam bilik len xnmpk org yg dtg.so,dgr sore jerw ar..

kpl zali ~ 2 je kerw??
sjn din hongkong ~ dh..aku tnya fifi sapa ada depan..dia kata ada leha..
fifie comel ~ xhengat!!!xpe ar encik..amek air saya tue..
ngokngekngokngekngokngekngokngek...dorg duk berbual...

kat kipas berdiri tue kak leha de gantung air teh o ais yg dia beli kat kedai ana..
sjn din beli air kat kantin kak leha jerw...kompom2 xsedap...
tp org banje jadi sedap ar sbb free~~
tgh dok sedap ngokngekngokngek sesama mereka..
dgn slumber sjn din hongkong menghirup air kak leha yg dok kat kipas tue smpai abeshhh..
trus ke tong sampah sbb dh abis..aku ngan kak leha ni dok nganga jerw tgk dia abeskan air kak leha tue...
"aik...slumber nyer sjn din nie hirup air kak leha tue...dia taw x air sape diminumnye tue?"
kataku dlm at..
dh abis air tu diminum dgn muka xbersalah sjn din blah kuar dr Puskom..

aku ~ kak...sjn din dh g kerw??(sbb xnmpk,,aku kan menyorok..)
kak leha ~ dh..slumber jerw dia ngabihkan air aku..hampeh towl..
aku ~ hahahahahahahahaha (GELAK GULING2)
kak leha ~ punye lama dia duk kantin tue dia watpe??dtg antar air kantin hirup air yg aku beli kat kedai ana..hampeh towl ar...
aku ~ dia antar air xsedap,dia abiskan air sedap akak...hahahahahahahahampehhhhhhhhh...

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**