Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, June 19, 2011

perghhhh..penat giler!

As salam...
perantin~~
dah dpt adiah dr dedeng & cacu...tQ
perghhh..penat gile!semlm selepas seharian suntuk sibuk memasak&mempersiapkan majlis arijadi si kakak syg ngan mokcik sebayanye Tia~~cam yg pernah aku uar2kan yg aku mungkin akan wat beday party si kakak syg kat umah nenek sbb share ngan mokcik aku..Alhamdulillah semuanye berjln lancar seperti yg dirancang...start dari pagi dah mule menyibukkan diri!
menu semlm simple dimple jerw...tp last minute jugak tukar menu...ondaway nk gi psr leh tukar menu...punyer ar express!!menu semlm adalah mee sup + sambal kicap,nasik lemak sambal kerang + sambal sotong,bihun goreng,pulu kuning + rendang daging,karipap yg sgt sedap diimport dr Pantai Dalam(sponsor dr Tok Ma si kakak syg a.k.a mak mertua ksygnkuh),kuih kaswi(sponsor dr nenek A'an si kakak syg a.k.a mokcik ksygnku),dadih pelbagai perisa,buah tembikai & air keladi kemak berkrim...
acara meniup belon oleh atlit2 terlatih

1..2..3..

tgh sibuk2 memasak + bergosip sesama insan2 tersayang aku dpt panggilan dari Putera Mohd Fahidz..pembuat kek berjaya!!hik3...aku order kek dari dia ar...kwn aku yg suggest.bukak jerw FB search ar nama dia kompom kuar pic2 kek yg agak merambangkan bijik mata...sgt cantik kek2 yg dia/bini dia decor...menarik,tertarik ko mmg da bommm!!siap penghantaran percuma jika berdekatan dgn rumahnyerr...bahagia!!!xperlu pk nk pick mn kek..
ni r rope kek tia..
mase amik elok,,smpai umah trus cacat sbb tercalit dek si kakak syg


ni plaks kek si kakak syg
memula mntk pic dora tp Put kate pueh dia cari XJUMPO!!
klu ikut si kakak syg dia nk pic Mr.Bean...
no..no..no..ummi xsuke!!
tQ kat Azie,Iqbal,Nureen,Mie Paul,Darwisy & anak buah Mie ...(aku xtaw name) sbb jd tetamu aku yg terawal..korg mmg menetapi mase..yg len dlm kad tulis suh dtg kui 4ptg kui 5 juge...
smpai awal tp mkn tetap kena tggu org yg last kn sbb yg last ustaz yg nak bace doa tue...hik3
muka rileks nureen wlu terpaksa tggu lama
sowi syg!!

darwisy yg emcem...dtg ngan daddy jerw
sbb mummy dia de class
tp tetap cool!!!lek luuuuuuuuu

agak lama jugak ar tggu ustaz yg bace doa dtg...akhirnyer smpai sekali dgn jemputan2 yg len...
pas bace doa sket tuk kesejahteraan semua terutamanye tok kedua2 puteri yg dirai tibe mase tok mkn...seronok sgt sbb bile dapat jamu org mkn mcm tue...mase ni lah nk kenal jiran2 dan juga sedara...beramah mesra..klu x asik duk terperap kt umah dh mcm kera sumbang..!

acara potong kek!!sukenyer si kakak syg
sian kat budak tgh tue...
sama baya tp len bulan...


kepada sume jemputan arap berpuas at dgn pe yg dihidangkan...

atok & ustaz
"jage goodies tu elok2 erk??jgn terslh bg!!"

sian kt budak tomey sorang nie..ekseli,zuyin ni pon adik sedara aku cm si Tia tue...lahir sama taun ngan anak aku..tp si Tia lahir sama bulan ngan si kakak syg..si Zuyin nie lahir ujung thn..sbb tue dia tgk jerw bila si kakak syg ngan si Tia potong kek sbb lom mase dia potong kek..
tp aku bek ati..beli adiah tuk Tia de jugak tuk Zuyin...syg kamu!!
amoiiiii!!!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**