Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, June 24, 2011

sama besar .....

As salam ..

pe tu??
pe yg same besar tue?? hehehehehehe ...
korg jgn ar pk yg bebukan ..aku kn sorg manusia yg sopan dah tentu2
xkn nk citer tahapeapetah kat entri aku kn?? nnt org xmo bace dah belog aku.. ADE KERW???
entri dolu aku pernah post psl si Jebauk kat umah mak aku kn??
asalnye si Jebauk nie adalah anak pungut~~mase dolu2 yg xbape nak dolu kn,,adik aku kije kat kedai baju area umah aku nie...satu ritu dia nmpk de sekor kucing yg bajet2 emcem slalu men2 area kedai dia tue...2-3 ari gak adik aku ushar..nak tgk sape empunya kucing tue.. ari yg ke-4 cenggitu adik aku pown hangkut ar si kucing yg bajet2 emcem tue balik...
nama saye Jebauk ..
saya mmg selalu bajet2 emcem

OoomaGucci~~memula adik aku bwk balik si kucing nie aku cam agak suker ar kan..sbb dari segi fizikal kucing nie xubah mcm kucing kesayangan aku dolu2 yg name PAPAI tue..aku pown bajet2 ar gak kunun2 nak hamek dia bwk balik..tapi owhhh no..no... si Jebauk nie sgt xsame ngan si Papai saye hokeyyyy...Jebauk ini sgt garang mcm singa~~silap pegang abes dicakarnye.
mayB dia segan lg sbb baru kenal kowt!!!
segan pe ko klu dtg2 dah tdo gaye kuak lentang cenggini
dasar xtaw malu kamu!!!

aku agak yg si Jebauk nie dolu2 duk ngan org kaya lerw...sbb sejak dia duk ngan kami nie nmpk pangai ngengade dia...tgh elok2 tdo lam bilik bile org on jerw aircond kat ruang tamu zassssss berdesup dia duk bwh aircond..ngalahkan tuan umah!mkn laks cerewet..nasik2 basi xmau~~kalu xde makanan feveret kucing2 zmn la ni ikan kembung rebus jerw pilihan dia.. xkerw ngengade tue!!sebulan tah bape banje tuk beli makanan dia sesajo!!!sebbek de yg syg..klu x aku ping jerw ko ni..rse nak PINGGGGG jerw lelaju....
Jebauk yg ngengade~~

ade gak pangai si Jebauk nie yg aku sgt geram..yakni sgt suke mencakor org klu mood dia on bad..rse nak terajang lelaju..xkire org klu dia rse dia nak cakor dia pakai cakor jerw...sebbek ko kucing...si kakak syg & mr.huB dah merasa penangan kuku si Jebauk ni...sejak tue ar mr.huB sgt ANTI dgn dia..pantang bertembung..dah mcm anjing & kucing...si Jebauk tue dah tentu2 kucing bistu sape si hanjeng nyerw??owh no .. no ..!!not ma huB okeyyy....skang ni zmn catdog ar..anjing & kucing dah leh duk setable....mn de dorg bertekak lg...tu citer dolu2 jerw.
nak dijadikan citer,,si Jebauk ni sgt suke tdo di mana pown dia rse mengantuk..dan mlm semlm adalah ari di mana aku dpt take pic dia duk baring sebelah si kecit tomey..owhmaGuess!!!xkusangke2 ropenyer si Jebauk tue lebih kurang bsr anak aku jerw...
see!!!sama kn??
pandangan aku besar lg si Jebauk dr si kecit tomey
towl x??

ish ... ish ... cenggane ko leh jadi besar cenggitu Bauk oiii!!sgt besar gamaknye ko skang..
takut laks aku..mau xtakut..klu dia dah besar mcm anak aku sendiri..sok2 klu dia tensen sik mkn benda same jerw pastu terpandang lak anak2 aku yg agak2 sweet dipandangan mate dia,, dan puler rse sedap dikunyah..maunye di"ngap"nyerw..huh!!nape aku leh pk cenggitu.. ??
nie warning aku pada ko erk si Jebauk...
"klu ko berani apa2kan anak aku..ko tgk ar aku naik antu...cukup ar skali ko benam kuku ko kat leher mr.huB kesayangan aku sdgkan aku sendiri xpernah mencabul leher dia dan si puteri sulung aku...jgn ko berani sentuh puler si kecit tomey aku,klu ko berani jugak bermakne ko dah bersedia menempah maut~~"
xyah wat muke seposen
aku xpercaye sandiwara mu itu~~
sumenyer PALSU
walaupon kdg2 ko sgt comel ketika tdo
aku tetap marah klu ko cakor anak2 aku
de paham x?
pe da~~~dgn kucing pon nak bg warning..bkn dia reti bace pong belog aku nie..arap2 tuan si Jebauk a.k.a adik aku bace ini belog dan pastikan si Jebauk dia xkn mengapa2kan puteri2 aku lg...hik3

nota kaki : sekadar bercanda!!!!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**