Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, February 28, 2011

sepital serdang

As salam.....

rini aku ngan mr.huB bwk si kakak syg gi jumpa pakar pergigian kat sepital serdang..
pepagi buta lagi aku dah bangun..siap2 trus kejut si kakak syg..
sebbek mood si kakak syg agak baik pagi nie..
bgn2 trus aku ajak dia kumur2 ngan obat yg doc sepital putrajaya bagi tue
mujur ar dia pandai kumur2...

si kecit tomey terpaksa tggl ngan mak...
sesampei kat sepital serdang...
aduyai~~
parking pown xde
sabor je lah!!!
sebbek sekali lagi sbb 1st time dtg xyah register
kalu x mau nanges aku menunggu giliran..
masuk2 klinik pergigian tue pown rasa nak yahuuu kuat2 sbb xde patient langsung yg tggu
aku pown ngan muka manis trus gi cust.service
sebbek kali yg ketiga sbb nurse yg dok kt ctu baik sesgt!!
tapi hampa~~~
patut ar xde org ropenyer
ri senin adalah hari pembedahan
patut ar xde patient
nurse tue suh dtg balik kol3.30 ptg

makanya kami pown berangkat balik kerumah
balik2 rumah aku siapkan si kecit tomey
bagi makan,mandikan,susukan,
pastu gi melepak umah nenek
dlm kol12.30pm
aku ngan mr.huB bwk si kakak syg gi jenjln sambil bayor segala bagai bil2 yg tertunggak
rini aku lega sket sbb si kakak syg dah mula nk mkn2 pe yg dia rse teringin
aku pown akan dgn cepat beli pe yg dia rase nk mkn

pas settle segala bil2 tertunggak
kami lepak lunch ngan dedeng n cacu kat warisan
mkn nasik ayam dara
tapi rse dh xcam dolu2
skang dh rse hampeh
pastu trus balik umah
ondaway balik umah,,si kakak syg lelap dlm kete
tdo lah dulu dlm setgh jam gtu
pastu sepital serdang kol suh dtg sbb doc dah ade

trus ar aku angkat si kakak syg masuk kete menuju sepital serdang
sesampei bedebuk-bedebak
register..menunggu...
seb xlama
turn tuk kakak syg jumpe doc
thanks to doc aslam ngan doc burhan
si kakak syg nanges2 tp layanan doc2 kat ctu mmg da best
doc burhan kate xde pe yg nak dirisaukan sbb cuma jangkitan kuman sket dlm mulut dia
akan baik
tp amik masa sket

sekijap jer check
pastu amik appointment pad 07/03/2011
sbb doc nk tgk pas seminggu

huh~~ penat menaip
sowi ar pic xde
sbb mood tok berposing bkn saat ini
hati tgh risau mengenangkan si anak ku syg...

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**