Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, February 11, 2011

najla@5month

salam.....
rini najla ngan kakak dia termasuk ar ummi dia check up kt klinik.
najla kena cucuk 5bln...
najwa lak kena mkn ubat cacing....
ummi dia lak kena amik ubat tut.....
sgt sian kt baby tomey tue sbb kena cucuk..
sgt sedey tgk muka dia.
**tp xper kn bby...?bby nak jd anak yg sihat kn?
najwa timbang pastu amik ubat cacing...mse timbang najwa tue cm terkejut cipan cket sbb berat bdn dia turun byk jugak.
br aku terhengat rupenyer bln lepas najwa de kena cirit-birit yg agak lama.
sian sgt kt dia mase tue.....tp dia still aktif.bape kali ulang alik spital and klinik sbb risau.
tp alhamdulillah skang dh okey...harap2 pasni tambah ar cket berat bdn dia.
the best part mse gi klinik td ialah masa aku timbang lak....
yahoooooooooo hokey!!!!
aku berjaya kurangkn berat bdn aku.harap2 bln depan gi klinik turun ar lg sket.
bahagia mak cik!!!

pic aku xdan nk snap sbb mase tue aku pegang najla cucuk...
pas balik umah najla pown dh titon baru aku dpt snap pic dia...
sgt comel!!!!
muka bdk nk kena cucuk


tension sbb kena cucuk


No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**