Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, February 26, 2011

dugaan...

As salam....

balik kije td aku trus gi komuter kjg amik eyu...
sian eyu lama dok melangok tggu aku kat ctu..
bis nak wat cmner??
kije kena tggu org ganti shift baru leh balik..selagi ganti xsmpai xleh nk ciaw!!

mau xmau~~~
sesampei jerw kt stesen komuter
melilau2 lah aku mencari kelibat si eyu.....
rope2nye ko!!
selit xnmpak balik bunga nan besar itu...
eyu kah / bunga kah???
hahahahahahaha...
sowi eyu!!gurau jerw.....

pas dumtam2 beli barang keperluan najwa dan najla
aku pown bergegas balik umah
kunun2 nak ar bwk eyu bersiar2 sekitar putrajaya
tapi!!!
berlaku perkara xdiingini...

sebelum ni aku de post entri najwa xsihat kn?
tetiba ptg td kuar drh dr mulut tomey najwa..
mau aku xcuak~~??
seb bek de eyu
btol2 aku bersyukur sgt waktu tue sbb de eyu..
thanks yu!!!
aku mmg cepat panik klu benda2 cmni berlaku
sgt2 cepat panik~~

dlm jam 23:30pm
mr.huB balik2 trus kami bwk najwa gi sepital putrajaya
xsanggup aku tgk najwa kena amik darah...
memula tgn kiri kena cocok..tapi darah xmo kuar
pastu dtg lerw sorg nurse yg agak2 kerek juge
dan klu dh kerek gtu harus ar dia seorg pompuan kn?
cucuk plak tgn kanan najwa
baru kuar darah~~
nape aku kate dia kerek??

sbb..
boleh ko?
dia nak cucuk tgn anak aku
pegang ar kuat2
ni x..
pegang nk xnk..mcm ar anak aku tue de penyakit berjangkit
pastu bila najwa gerak dia leh sound depan aku
"diam ar dik!!!"dgn nada yg agak nk kena penyepak ngan aku

cuba tgn ko aku cucuk mau x tersentak??
ni kan plak tgn kecik molek bdk umur 3tahun~~
hampeh punya nurse...
aku mrh dia sorg jerw....
yg len ok!!

result darah yg di ambil menunjukkan najwa bebas dari demam yg bokan2..
ALHAMDULILLAH~~~
syukur..
doc kater najwa cuma mengalami kekotoran dlm mulut
menyebabkan gusi dia berdarah dan gigi dia sakit2
dah bape ari dia xmkn
minum pown ala2 kadar jerw

tu yg menyebabkan bibir dia ulser atas bawah
bibir pown kering sbb kekurangan air
dan juga mlm itu cancel ar xtvt karok yg dh aku rancang ngan eyu
sowi sesgt erk yu??
nnt yu dtg kiter gi karok smpai lebam..

notsa kaki:yu lak ar kena banje k.ff~~~~





No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**