Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, February 28, 2011

As salam...

sejak 2 menjak nie
aku duk cite pasal si kakak syg
cite pown sik cite sakit je
sampai ar aku terlupa
ropenyer rini
ri tua aku

dah 25tahun ropenye aku
ishhhhhhhh~~
nape cepat sgt??
tapi
aku tetap happy
sbb dlm umur aku baru cecah 25tahun
aku dah de kehidupan sendiri

aku de en.suami yg melengkapi hidup ini
aku dah de anak2 penyeri kehidupan
aku de kije tetap yg menjamin ari tua aku
aku de umah dan kete keperluan hidup aku
pe pown aku bersyukur kehadrat Ilahi
kerana dia aku masih mampu menghirup udara segar dan meneruskan hidup bersama insan tersyg

terima kasih Ya Allah......

rini genap aku berusia 25tahun
tapi ketika mencecah usia 25thn nie
aku diuji oleh Allah
si kakak syg kurang sihat..
ummi sentiasa doakan kesihatan tuk anak kesayangan ummi

terima kasih kerana melengkapi hidup ummi syg
ummi sgt2 sygkan najwa dan najla..
juga mr.huB
sgt2 syg kt bie~~~~~~~~~~~

nota kaki:hepi bufday to me!!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**