Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, February 10, 2011

kesayanganku yg semakin membesar

salam.....
act,aku sbnrnyer kekurangan idea dimlmku nan indah ni
aku gagahkan jugak jari2 ku yg halus ni menaip hahahahahaha
entri kali nie aku nk publish pose anak dara aku yg semakin membesar
siyes ar geng
org kater cmner letih pown kiter kat pejabat biler balik tgk muka2 suci anak2 yg semakin membesar ni leh ilang letih jdnyer..sumpah x tipu
aku dah alami benda tue and aku rase ramai gak kengkwn aku pown dah rase benda yg aku rase ni
tul x?
najwa ni x byk ragam...sejak dia lahir sampai ar skang
sgt sng jaga dia,,hokey??
skang ni dia lak yg tlg aku jaga adik tecit dia
sgt rajin!!!smpai aku pown leh naik hangin....
tp siyes dia mmg comel cam ummi dia
hahahahahaha sekali lg
ni ar gaya br dia klu berposing

cmni tah gaya sper yg ditirunyer xtaw

comel cm haku kn???
harus


xtaw nk kate per!
tgk kan jelah

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**