Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, February 16, 2011

aishhhh "dia" dtg plak!!!

salam......

saper erk yg dtg tue?tetamu di undang kah??

tidak!!!!

tidak sama sekali.....

si "dia" yg aku mksudkan kt sni adalah selsema+batuk=rasa yg xselesa..fullstop!

paling xbesh ialah si kecit tomey ngan kakak sayang jugak dijangkiti virus tersebut..

aduyai!!!!!!!

sgt kesian bila si kecit tomey bersusahpayah menyedut udara segar menggunakan mulut sbb idung asik2 tersumbat wlupon dh berkali2 ummi sedut .::yumyum::.
si kakak sayang lak bila titon mlm jerw berdengkung-dengkang batuk buat ummi pown tido xlena sbb sedeyh tgk kakak xselesa titon..

abi????
hurm,,,harus ar dia titon lena tanpa menghiraukan kepenatankelelahan aku kan???
**tipu disitu
sbb abi dowang ni xde ar kejam mana...dia akan settle dulu tukar pampers si kakak sayang dan buat susu pastu baru ar dia kedebabom atas tilam empuk dia.. ~~eh3..len mcm~~

disebabkan virus yg melanda kedua2 org anak gadis aku..dgn alasan kukuh yg ado aku pown menjadi sakit secara tetiba lalu aku pown mendapat coti sakit "katanya"....
ha3 mintak sori penunggu gua!!

nak wt cmner??

aku xsampai ati nk biar emak jaga si anak2 gadis aku tue..
mereka tue bila kurang sihat mulalah berbagai ragam....:::mcm emak dia dolu2:::.....

td aku dh pown bwk si kecit tomey ngan kakak sayang berjumpa doc dan telah diberi ubat..
time aku tgh menghapdet belog aku si kakak tgh aktif bermain sampai kena cakar ngan jebaok ~~seekor binatang buas yg mak aku bela iaitu seekor kucing tah dr planet mana~~
rasa nak terajang je laju2 sbb suka mencakar org dan mangsa dia kali ni adalah anak dara aku.
**taw mr.huB jap lg manfos aku!!

dan si kecit tomey lak tgh tido dgn lenanya sbb br pas mentetet...
sian syg ummi..


(pic sebelum diserang selsema+batuk tp nak letak juga pic)

nota kaki : hope pas mkn ubat nie,,sume virus leh berambus jauh dan jgn dtg lg.....

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**