Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, February 24, 2011

miaw2~~~(0_*)

As salam...

td kan tetibe jerw aku ngan mr.huB ngat satu peristiwa dolu2 kala..
masa tue zmn bercinta lagi...tetiba lak kan nk mengenang zmn dolu2 time ojan2 nie.
puncanya sbb dgr sinar.FM tu ar...si abby fana duk melalut kisah si kucing mengiau~~

dolu2 aku selalu dgr kocing mengiau....
sekijap2 mengiau~~
sekijap2 mengiau~~
tapi!!!!
skang....lama dah aku xdrg sang kocing tersebut mengiau.

rindu sgt nak dgr..
tapi aku rase sang kocing tue skang dh bisu ar..
mungkin sejak beranak 2 nie dia dh xde sore nk mengiau...
ataupon dia mmg dh xmo bg aku dgr dia mengiau???
ish!!!!!!
pe yg aku dok merapu nie???


miaw2... leh tlg ngiau lg x??
kiter windu ar nk dgr miaw munyik2 cm dolu2..
miaw~~~miaw~~~

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**