Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, September 4, 2009

jumaat nan indah......

salam....

hari nie hari Jumaat nan indah....

wajah aku jugak berseri2 mcm bunga yg sedang mekar dipagi hari...
ayat getik,,menyampah aku....!!

Malam tadi aku gi karok kat SUPERSTARS ALAMANDA ngan noni dan yg berkenaan yg mana nama dan status harus dirahsiakan...
muka agak debab.....
so pagi nie aku kelewatan ke tempat kerja......

punca???

harus uolss sume tnyer huB aku????dialah punce segala2nya aku jd begini....

aku lupa lak nak snap picture time aku dtg kijer...punyerlah terkejut beruks si NOBITA bila dia tgk muka aku yg mcm pe tah.......

sesampai kt opis aku memulakan operasi "memake-up" diri sendiri tanpa bantuan jurumekap terkemuka..harus ker bgtaw??

selepas make-up barulah bersemangat nak memulakan kerja dengan bangganyer.....
jwb tepon pown harus de senyum2 ckit...biar org xnmpk pon!!yg penting aku hepi....

uolss nak berkongsi kegembiraan ngan aku x?
layans jer picture yg aku dah snap pg ni k?
sebab gambar lebih mudah menyampaikan perasaan sebenar yg xdpt nak di sampaikan melalui pengceritaan...tul x? tul x? tul x? tul x? tul x?

inilah kerja aku kat opis sepanjang hari.....xreti duk diam.
nama pon dah xde kijer,,,bis nak suh aku mkn kerw???bulan pose ni beb!!!!



No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**