Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, September 3, 2009

Gelagat Si Manja #2

salam....

aku suker sgt "mengepost" gelagat anak aku...

motip???

sebab aku suker....

naper aku suker???

suker akulahhhhh,,,blog aku,,,anak aku.....wakakakakaka sowi!

sebenarnyer nie lah yg dikatakan naluri seoarng ibu.Setiap jam,setiap minit,setiap saat dan juga setiap detik fikiran tue xpernah lepas dari tuk mengingati si anak...aku selalu rindukan kaletah manja Najwa..Biarpon aku cuma tinggalkan dia selama 8jam/5hari tapi aku tetap sentiasa merindui gelagat dia yg menghiburkan.....

uolss layan jelah sendiri erk??

najwa berlakon jadi baby...

sebelum kejadian....

semasa kejadian...letihlah ummi cmni.

ni gaya sorg kanak2 tension.....

gaya bdk kecik nak melawa.....

gaya tido copy gaya abi..xcaye???

cukuplah tuk ari nie....klu Najwa dah besar nanti aku suh dia pose byk2 buat tatapan kalian erk?
balik jap lagi aku nak peluk cium dia puas2...sepuas hati aku!!!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**