Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, September 8, 2009

Puasa ke-17

salam....

berbuka puasa bersama insan tersayang dan juga shabat handai sekalian buatkan aku merasa sgt bahagia.....

cewahhhhh......

tul...ngat aku tipu kerw?

kami bersama-sama berbuka pose kat ARL,Bowling Alamanda.......booking tuk 15seat alih2 yg dtg 9 org jerw.....tp oklah!!!

xkisahlah tue....yg penting aku dpt berkumpul ng kengkorang sume......

dan yg paling penting lagi kita sume HAPPY.

yg penting erk Pn.Bella....
staff kt Bowling nie taw jaga air muka i..
huhuhuhu

lom per2 dh de 3gelas yg berlainan air depan mata aku..
kenyang minum air jelah aku nie
saje jer huB aku suh tambah air dlm bdn... uwekkkkss

mengapakah jd begitu???
tang wajah aku jer lak yg bergetar....
hurm!!!!

insan tersayang.....

azrin dan nadia....
kekasih yg sedang mekar berkasih...
wakakakakaka

syukri dan salwa
psgn suami isteri yg bahgia....

kak zatul dan ayyan
pic laki kak zatul de kat camera dia tue
psgn ideal!!!

hamimah yg sporting abis
relax jer single....
lap u lah!!!

makanan favourite anak aku
percaya x dia leh abis kan
dr byk nie tggl suku jer dr pinggan tue.......

cukup tuk ari nie berita dr putrajaya....
sekian terima kasih

note:picture len akan diupload kemudian kerana kabel camera xbwk...

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**