Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, September 1, 2009

Berbuka di mana????

salam.....

tolonglah jawab soklan aku tue...
dimana aku berbuka pose semlm???

dah tentu uolss xde jawapan utk itu kn?
sbb jawapan tue ada pada aku.....

jawapannya semalam aku berbuka pose di rumah mak mertua aku.....
semlm adalah hari pertama aku berbuka puasa bersama kedua org tua mertua ku pada tahun nie...
Maaf ma dan abah....
bukan kami xingat ma dan abah....
cuma semenjak bulan pose ni May (panggilan manja huB aku,,,manja kerw?) bz ckit....
dgn fifie (panggilan manja aku,,,,huhuhu) pown dia jarang berbuka pose sama.

baru smpei duduk dulu...
posing dulu...
sengih2.....konon2 candid
encemnyer huB aku...wakakaka
amboi.....manja ummi
org lom buka pose dia dah curik ayam golek tok ma dia...

gambar lauk-pauk dan juadah memang sengaja xamik....tapi per pon yg mak mertua aku msk memang sedap.1st class gitu.......aku lak menantu yg ala2 antoo...taw mkn jerw.


1 comment:

purple shop said...

hahahahaha...antoo ye ..ada la iras skit2 ...o...tu si kecik tak pose tu ....amboi....sodap aku nengok dia makan ayam ...

Post a Comment

**happy family**

**happy family**