Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, September 7, 2009

biskut raya

salam.....

cuti weekend yg lepas uolss g mn???
mesti gi berjalan2 bersama keluarga terchenntaa kn?
bahagia rasanyer!!!!!

aku???

haruslah aku bertungkus-lumus membuat biskut raya...

sebab????

mulut aku nilah....

beria ckp nak buat biskut raya.....si ibu plak bila dh dgr cmtue dgn excitednyer dia membeli segala keperluan tuk aku menunaikan kata mulut aku tue....

makanya.......

aku berperang dgn segala barang di dlm dapur utk mendapatkan hasil yg di ingini......

dan hasilnya???
haruslah aku katakan yg biskut mentega aku MENJADI......
biskut nie aku buat dikala org len xboleh menjamahnyer walau secalit kerana semua berpuasa...
dan apakah rasa yg terdapat dlm biskut aku nie akan diketahui selepas waktu berbuka puasa.

tapi!!!!!

de sorg tukang rasa yg pasti merasa dulu biskut aku nie.....
siapa lagi klu bkn si kecik molek aku tue....
haruslah jika dia yg merasa dulu biskut pertama ummi dia....
walaupon baru bgn titon biskut ummi dia terjah dulu.
sedap x Najwa biskut mentega ummi tue???

pe uolss nak kata,katalah....
yg penting huB aku kata SEDAP....ok??? SANGAT SEDAP!!!!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**