Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, September 1, 2009

Merdeka...Merdeka...Merdeka...

Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan...

salam........

aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YG KE-52.......
tahun nie bln kemerdekaan kita jatuh pada bulan yg mulia iaitu BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK....sepatutnya makin meriahlah sambutan kemerdekaan kita nie.

maksud aku meriah bkn dgn dentuman mercun dan bunga api,bkn dgn deruman motosikal dan kenderaan pacuan empat roda dan jugak bkn dgn kes tangkap basah dikalangan anak muda.....

tapi,,,,,
dgn bacaan ayat2 suci dari masjid2 dan juga surau2 seluruh kawasan dan juga negeri...itulah hendaknya.

aku taw yg aku bkn baik sgt nak mengajar org lain....tapi aku cuma berniat tuk mengingati sesama kita.xsalah kan???

tapi bg sesape yg rasa kenyataan aku tue salah pada pandangan uolss aku mintak maaf bebanyak.Nie cuma pendapat aku.......

satu kenangan yg sememangnya menjadi sejarah kepada aku sekeluarga pada hari kemerdekaan ialah dimana kami kehilangan seorang insan yg amat kami sayangi iaitu abg aku RAZAIN BIN SULAIMAN pada 31-08-1998...

Alang,,
Ateh selalu rindu akan mu
Dan ateh akan terus sentiasa merinduimu..
Doa kami sentiasa mengiringi perjalanan Alang disana...
Semoga Alang ditempatkan bersama org2 yg soleh....


No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**