Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, September 21, 2009

1st raya

salam....

fifie kembali..

hurm,,,raya tahun nie xbyk citer yg aku dpt share ngan kengkwn sbb.....

kami sekeluarga beraya ala kadar jerw.....xtaw nape tahun kami xberia.

tapi xdelah sampai xmenyambut raya...ketibaan raya tue sgt2 lah kami nantikan...

cuma sambutan tue xsemeriah seperti tahun2 sudah......

tapi cmner pown cara sambutan raya tue..kami sekeluarga gembira sbb seruruh keluarga aku de beraya bersama kami.

tahun nie emak,abah,kakak sekeluarga sume beraya dirumah aku..huhuhu

terbalik sudah.....

patutnye aku balik umah mak pak aku,,nie dowang lak balik umah aku.

tapi aku suker!!!!!

1st raya aku dan family xkemana....

selepas bersalam-salaman dan mkn2 raya sekeluarga aku dan family ke kubur menziarahi kubur ALLAHYARHAM RAZAIN iaitu abang ketiga aku.

pastu kami ke rumah nenek sebelah abah aku yg terletak di KAMPUNG TENGAH,RKT.
**yg xtaw tue xpelah erk???dekat jer ngan umah aku.....

balik dari umah tok wan aku kami trus ke sempadan NEGERI 9...
umah nenek belah emak aku..**emak tiri kepada emak aku

pic pown xsnap sbb kemalasan menerjah isi perut yg dh kekenyangan mkn rendang...

sowi erk??

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**