Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, August 3, 2009

Rakan Seperjuangan (IK)

Disebabkan hari ini aku xtaw nk post entri perw....pe kater aku kenal kan kat uols kawan2 terchenta aku....ni kawan2 opis yer....(nnt aku post kawan2 sekolah yang memang aku sayang dan aku kasih...)
Aku dapat kijer kat
Mahkamah Putrajaya nie masa bulan9..yang aku ingat masa tue bulan Ramadhan Al-Mubarak.Masa dia panggil interview tue aku ade kenal ngan sorang minah kecoh nie..Nama dia sangat panjang ok??Nurul Liana Shafiqah Binti Mohd Noor Ashley....panjangkn?Terbelit lidah aku nk menyebutnyer...Preparelah awal2 yer izam?
22.09.2008 aku pown lapor diri kt Mahkamah..cuak gak masa mula2 sampai tue.Yelah,,dah lah xkenal sorang pown kat cni.Sume org duk pandang aku cam aku xpakai kain.Terkejut beruk2 aku yang de,bile aku sampai jer kt Unit Perjawatan,de satu sore sumbang tu dok panggil2 aku....
aku tgk btul2 wajah yg "boleh lah" !!!(hehehehe sowi erk sya?),,rupanya minah yang aku kenal masa interview dulu...Wah!!!aku dah de geng......pung,,pang,,,pung,,,pang,,,akhirnye kami ditempatkan kat Unit Pentadbiran.Under Puan Nor Hayati Binti Ismail menguruskan ASET DAN INVENTORI..
Inilah dia Sya kawan mula2 yang aku kenal kat Mahkamah Putrajaya nie...Sya thanks sebab sudi jadi kawan aku sepanjang aku kat cni..(ayat aku suci x??)Ko memang selalu wat aku geram dan rase nak telan ko idup2 tapi aku suker kawan ngan ko,,sebab ko nie nampak jer lembut sebenarnya "weeeeeeee"...................
Pas kami dah dihantar ke Unit Pentadbiran,aku dan Sya diperkenalkan plak kepada kawan sejawat kami iaitu Shiela Comel(ayat bodek...kui,,kui,,)Shiela nie masa mula2 aku kenal dulu,muka dia...Ya Ampun!!!Ketat gile....Selidik punyer selidik rupenyer masa tue dia ngah tension ngan kijer yg dia buat....Sian ko Shiela!Sabar je lah erk?
Ha...nie lah Shiela.Kan manis Shiela senyum camtu.Jangan masam2 lagi taw?Nanti Meor lari,,,saper susah?Shiela jugak.!kn?Tapi skang En.Said dah curi Shiela...Shiela dah xkijer kt cni lagi...Dia dapat tawaran lagi masyukkk kat PERANSANG JATI SDN.BHD.XPer...kiter tetap kawan kn Shiela?
Xsampai setahun kami kat Unit Pentadbiran,Sya diberi mencuba tugas lain.Kami telah dipisahkan tanpa rela.Sya dihantar kat bawah plak.Duk jaga tepon lah plak!!Aku keseorangan kat Unit Pentadbiran.Waktu tue lah aku mula rapat dengan sorang minah Unit Perjawatan,,Azeemah diberi nama.Anak pak cik Ishak.....Nak dijadikan citer Azie nie plak rupenyer tunang kepada 'bekas pakwe member aku'...(member aku ok??)Ampun Azie...!
Tapi tulah yang dikatan jodoh...kan Iqbal?Mungkin ada keistimewaan pada ...... tapi istimewa lagi si Azie nie..kn?hehehe SEMOGA BERBAHAGIA!!!
Nie pakej pic Iqbal sekali sebab Iqbal pown kije kt Mahkamah Putrajaya........Kire dia pown kawan seperjuangan jugaklah kan?sambung citer,,,pas xlama Sya dipisah kan dari aku.Aku plak dihantar kat bilik operator yang sangat kecik ok???hehehehe jangan marah erk kak2 senior(k.zatul n k.ju)walaupown kecik tapi cni memang best woooo.....
kat cni aku kenal plak ngan Hafizatul Binti Md.Yusof(k.zatul) dan Nor Zuraihan Binti Mohamad Adnan(k.ju)....sebelum nie kenal sore merdu mereka jerw....sekali aku tuwun bawah.........Ya Ampun.,,sangat merdu ok sore dorang?Macam sore FASHA SANDHA....
kui,,kui,,

K.zatul ngan anak sulungnyer......hehehehe.Chuumellnyer k.zatul.Kak,,pic nie bukan curi taw?
Akak yang bagi fifie..De bukti taw?kan k.ju?kan faizal??
k.ju bersama anak buah terlebey chentanyer....Adegede..degede!!bila lagi kak anak sendiri?
cepat2 sket......Kiter lumba,,sper kumpul zuriat terbanyak..kah..kah.kah
skung tibe masa aku kenal kan rakan2 seperjuangan belakang tabir....sowilah kengkawan len,,korang pown same penting cam kengkawan aku kt atas nie,cume aku dah penat menaip.Kat cni xde sorang pown tawar diri nak tolong aku menaip...ngeeee
(kenyataan untuk k.zatul,k.ju dan faizal)
kawan seperjuangan aku si mamat kat atas tue....yang gegurl tue dah tentulah buah hati terchentaa dia kn?Xkan lah aku plak...kenyataan yang boleh menjerat diri sendiri..arkkk!
Nama dia Faizal a.k.a FBI
ni lagi sorang member mereng yg aku kenal kat POJ nie....syukri nama diberi.Wanita disebelah plak isteri terchennntaa kepada si syuk.......WAWA
disebabkan dalam pic nie ramai pic kengkawan belakang tabir aku,so aku letak besar cket.
dari kiri Ujang(kaunter surat),Iqbal(ko lagi..),Bear(terbaekkkkkkkk),Low(hurm,,no komen),Mie Paul(ngeee), dan Jambu(arghhh tension).korang da best......
Same jugak statusnyer ngan pic nie..sebab ramai diberi keistimewaan boleh besar cket.
Dari kiri atas..K.Min,Zaid,Wan CR,
kak.Mia(bertudung pink),Ujang,iqbal dan K.Suza ku yang chomelll.
dah lah uols...aku btul2 dah kebas bahu nie.Nanti aku update lah kalu rajin erk?lu orang layan je lah pic ni kaw2...Thanks guys!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**