Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, August 6, 2009

kawan sekolah yg aku sgt rindui........

salam...

Entri yang lepas aku de janji nak post pasal kawan2 sekolah aku yang terchennnta kan?So,,hari nie aku tunaikan janji aku kat uolss.Sian kat uolss kan?Entri yang lepas dah banyak sangat aku membebel cam mak nenek,pe kater entri nie aku letak picture jer bagi uolss layan bagi relaks skit...Tapi sambil2 tue aku tetap jugak nak membebel jugak.Sebab aku xleh diam lah uolss!!!Harap maklum ok???
faradilla dan farida dilla
Atiqah anak pak Jalil..bakal nurse yang berjaya!
Erne Farah Shafika Erna a.k.a fara
Nor Hafizah a.k.a piejah
Noor Janatun Aliyah a.k.a budak bijak
liyana a.k.a lily
farahana (yg pakai tudung)
zul husni a.k.a zul
Nie jerw picture kwn aku masa sekolah rendah.Nama sekolah aku tue SEK.KEB.DESA.PUTRA. Yang len klu aku dpt lagi akan aku edit secepat yang mungkin.Aku ni leh dikategorikan dalam group yang bijak pandai lah.dari aku darjah satu sampai darjah enam aku duk kelas yg pertama iaitu kelas BIJAK...hehehehe terperasan lak.Masa kat sekolah rendah aku penyajak tersohor,,,bukan pencipta sajak ok?aku cedok sajak orang dan aku akan pertandingkan.Thanks kat semua warga dan guru kat SEK.KEB.DESA.PUTRA.

shanaz a.k.a shasha
hasniza a.k.a has
zalikha a.k.a ika kucing
norashikin a.k.a ekin
Ct Norazila a.k.a intan
Hidayah a.k.a dayah itik
ika syafini a.k.a ika
hahahah...blog aku suke ati aku ler nak letak muka aku!
yang kat atas ni lak picture kengkawan yang sgt aku sayang masa aku sekolah kat SEK.MEN.KEB.JALAN.BUKIT.Aku enjoy sangat time sekolah kat ctu.Macam hantu!Tapi de satu lagi picture soarng kawan yang leh dikatakan kawan baik akulah masa sekolah kat ctu..Nama dia SITI NUR SYAFURA a.ka Noni..mana aku nak cari gambor ko nie siput???Dolu2 kami sume sgt rapat ok?skang sume dah de kehidupan sendiri dan kami pown semakin jauh,,tapi tetap dekat dihati aku.Kami de team dolu2,,,nama team kami SLUMBER...
wakakakaka
kelakar tul,siap wat baju..de lambang team..de tempat nak meeting..de senjata utama..de trademark..wakakakaka mari gelak beramai2 tapi itulah kenangan namanya kn?

fadzlizan a.k.a fadz

aryany farida dilla a.k.a R (ko lagi...)
ha...yang dua orang nie lak kawan baik aku masa aku SEK.MEN.TEKNIK.KAJANG.R kawan aku dari sekolah rendah lagi...pastu aku masuk sekolah teknik jumpa balik dia.satu kelas lagi tue...

nie plak picture makcik kesayangan aku
Siti Aini a.k.a Aini a.k.a Sofea

zaza a.k.a tasha a.k.a azza
yang 2 orang atas ni plak insan yang bertanggungjawab memperkenalkan aku pada satu kehidupan yang aku tak terfikir nak lalui selepas zaman persekolahan dan de lesen besar!!..hehehehe rahsia kami.tapi kamu berdua memang da best!!de lagi sowang member ila a.k.a lin aku xpostkan.Sebab aku xde pic ko lah geng....sowi erk?

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**