Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, August 6, 2009

Dah pandai jalan!!!!

salam....
sowilah kat uols...mesti dah bosan baca entri aku yang memanjangnyer lah xde picture ni kan?
Aku cuma nak share citer jer,bukan nak share picture...hehehehe ampun!!Sebenarnya aku nak bagitaw kat sume yang membaca blog aku nie,anak kesayangan aku dan May dah pandai jalan semalam...Aku suker!!!!Nampaknya Najwa Nur Qistina leh lah beraya ngan baju kurung. Semalam genap umur Najwa 1 tahun 1 bulan 23hari....Saat aku tengok dia bertatih ke arah aku tue,,,zupppp satu perasaan yang aku xpernah rasa macam menyelinap kat dalam hati aku.Nak menangis pown de..Bila terpikir yang anak aku makin lama makin membesar.Maka dengan itu,bertambah lah tanggungjawab aku dan May sebagai ibubapa untuk membesarkan seorang anak perempuan.Benar kata orang,,tapi bagi aku xde bezanya samada membesarkan anak lelaki atau perempuan.Sebab bagi aku kedua2nya memerlukan sepenuh perhatian daripada ibubapa.Seperti mana payahnya kiter membesarkan anak perempuan xkurang hebatnya jugak bagi pasangan yang membesarkan anak lelaki.Bukan bermaksud jika dia lelaki,kita boleh biarkan si anak menjaga diri sendiri.Menjaga dan membesarkan zuriat adalah tanggungjawab dan juga amanah yang telah diserahkan ke bahu kita.Jika kita gagal bermakna kita x amanah pada janji kita.
Ya Allah Ya Tuhanku,,,
Hamba Mu ini memohon petunjukMu Ya Allah
Tunjukkan aku jalan yang Engkau redhoi
Sinarlah hati ku dengan cahayaMu
Lindungilah aku,suamiku,anakku dan juga seluruh keluargaku
Berilah aku kekuatan dalam mengharungi segala ujianMu Ya Allah
Semoga aku berjaya menjaga amanah yang telah Engkau beri Ya Allah
Aku mohon padamu Ya Allah
Makbuli doa ku ini Ya Allah
Amin

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**