Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, August 21, 2009

Jumaat Yg Meriah!!!!

knaper meriah??
uolss sume nak taw aku gi mana lunch hour tadi???hurm,,,sebelum aku rela hati cerita pe kater uolss teka dimana aku waktu tu..aku bertemu dgn siapa?pergi ke mana?dengan siapa?
hahahahaha gelak mcm jin......
siapakah itu??hah...cuba korang teka.....apa yg sedang si gadis itu lakukan??adakah dia berasa "jakun" dengan gambar yg de dlm screen tersebut??wakakaka
tetibe jer kuar kat screen tu pic nie...pe kije lah si gadis tue sampai kuar tajuk tue.......
"BERTAKHTA DI HATI"..............aku kah???
hurm,,,,gadis nie rupenyer..uolss ingat lagi saper gadis nie?bella.....anak pakcik rosli.Amboiiii bella dah siap dengan mic pulak....pe kije saje lah si minah nie....excited je muke.
wah.........bkn men bergaya si bella nie menyanyi.ko nyanyi lagu BERTAKHTA DI HATI erk bella??lagu tema kerw??cayok..cayok..bella!!!!!
pas dia puas menyanyi si gadis ku lagi sorang pulak amik turn....nak tengok picture dia x?kat bawah nilah gadis aku sorang lagi yang excited nyanyi tue..nama dia SHA......
picture aku jgn uolss tanye....sebab aku ni pemalu orang nyer...picture yang ada adalah sajian mata uolss k?

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**