Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 18, 2009

LONELY

salam...
hari nie aku masih kesepian....mereka masih lagi dilanda "demam kurang air"....sian kwn2 aku kn?
Mehlah amik air aku skit...dah xlarat nak bawak air nie...hahahahaha!uishh,,terlebih gelak lak.
Amer masih lagi setia menjadi peneman aku dalam bilik operator nie..nasib ko de amer!!kalau x aku pon rasa nak demam layan karenah orang..Hari nie lunch tetiba aku rasa nak sangat makan bubur ayam mc'd..Aku paksa Syuk dan Amer gi drive thru kat Bandar Baru Bangi...sesampai jerw kat sana...MasyaAllah que!!!hurm,,,xdapek aku nak makan bubur ayam.Syuk ajak tapau nasik kat Chayo's jerw...aku ikut jelah..Tapi muka aku dah super cam muka angsa jerw...nak jugak2!!!!
Amer ngan Syuk duk gelak2 dan perli2 aku.Huh,,aku nak majuk!Masa lalu kat Sg.Merab aku baru teringat de jual bubur nasi kat Restoran LariZZ...Tapi,,masa aku ckp tu,,Syuk dah laju sampai kay MPI...kempunan kah aku???hahahaha...mestilah tidak,,mereka kan sayangkan aku!!wah...ayat!
Syuk pusing satu Sg.Merab...Sampai jer kt LariZZ aku rasa nak terjun jerw dari kereta sbb aku taw bubur nasi tue memang sedap dan bese time lunch camnie bubur tue dah abis..Kebetulan Amer pon cam nak sgt bubur nasi...
aku:kak,,bubur nasi de lagi x?(muka sedey)
pekerja:(sambil bukak bekas bubur) de...satu je lagi yg dapat dik
aku:(suker....)hah,,bungkus kak untuk saya...hahahaha
amer:satu jer kerw???
sian amer kan???tapi uolss ingat aku nie kejam sesangat kerw???aku bukan nak makan semua.
Uolss taw jelah orang mengidam nie bukan nak makan banyak pon..janji dapat jerw!!mengidam ker aku??pastu tengok jam dah kul2.00 petang..berdesup Syuk bawak kereta nak sampai kat opis.Beselah operator ni kena tepat masa...kalau x mengaumlah sume orang kat atas tue.."nape xde orang jawab panggilan???"huh!!!Selamat makan bubur nasi sumer!


No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**