Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, August 27, 2009

Keadaan opis kuh ('!')

salam....

kepada sesaper yg teringin sgt tengok wajah opis aku....hari nie aku nak post kat uolss.Tapi uolss janji jangan gelak taw???ala,,,mcm keadaan opis ko tu best sgt.wakakakakaka!!!

CIK NOR SUZIRA BT.SULAIMAN ok????tulah nama yg emak dan abah aku bagi. Mngikut kata mak aku,,,nama aku tue gabungan emak dan abah.SU tu singkatan nama abah iaitu SULAIMAN....ZI tu lak singkatan nama emak iaitu PAUZIAH..maknenyer nama aku IRA je lah....oklah tue!!dari xde kan?tapi klu uolss nak taw singage nie pon sebenarnyer salah....orang tu salah atau SHA yg salah?sbb singage ni dibuat pas aku 6bulan keje kt POJ.dan maknenyer masa tu aku dah bergelar Puan...Puan ok??hehehehe....tapi bagus gak tue..CIK CIK CIK CIK CIK
pic yg de ni adalah insan yg sesangat aku sayang...pic emak dan abah aku masa muda remaja!! uolss nmpak x de satu benda kecik molek antara pic tu...tu pemberian ikhlas dari sahabat yg aku syg gak iaitu AZEEMAH...oiii azie,,aku windu doe sama ko.
ni lak buku-buku penting yg harus de waktu aku menjalankan tugas aku..klu xde harus jugaklah aku menggelabah cam cipan.cmner rupanyer nyer....cmnie
kak...baper no ext.si polan.. kak...baper no BHEUU.. kak...baper no.... kak...
baru padan muka aku pas tu kena marah ngan kak zatul.....
nie muka kak zatul pada hari khamis sebab marah aku asyik tanyer jer memanjang.....sowi erk
kak???akak tetap lawak time marah...ups salah...bukan lawak tetap LAWA..
klu dulu masa zaman study,,tempek menempek kat dinding nie dah jadi perkara biasa dikalangan aku dan rakan-rakan.Ingatkan dah kije xdelah nak wat cmtu lagi.Tp,tatap serupa wa ckp sama lu..Ni no tel hotel setiap negeri dan no tel polis bantuan POJ yg de tertempek kat dinding tul2 depan bijik mata aku.Supaya mudah kijer aku gak...
nilah kerusi yg aku duduk selama 8j/5h....xde pe yg menarik nak citer tentang kerusi nie.pe yg de kat kerusi aku tue ialah shawl yg huB aku belikan,blazer yg aku beli sendiri dan bantal ikhlas dari SHAFIKAH.Bantal tue aku lenjan time aku btul2 ngantuk...pastu bile aku pegang jer bantal tu aku trus titon..dan confirm aku mimpi Sha sbb dia dah jampi bantal tu kot...abaikan gambar belakang tue.
ni plak harta benda yg harus de kat sisi komputer aku.Cermin yg aku pilih tapi ditanggung bayar oleh abahku..dan juga kalendar yg En.Enseri bagi masa kami "berjiran" dulu kala.Yg bertanda kat kalendar tue ialah ...dah baper hari aku pose ...wakakakaka
ini antara barang yg de dlm drawer aku....lotion memang sgt penting.kan bella kan????ko pon kater cmtu kan?sbb lotion tu wangi..i likeeee
hurm....pe nak kater tentang bunga yg terlukis indah tu erk?lukisan ni diberi oleh 3762.
memang cantiklah lukisan nie."kire de bakat gak lah awk melukis erk 3762?"bila org tanyer aku ckp lukisan nie aku yg lukis..pastu SHA dan K.ZATUL wat kantoi sbb suh aku lukis plak....aku pown mengaku dgn sejujurnyer lukisan ni 3762 yg bagi....siaplah si 3762 pasni....tapi TQ lah awk. Len kali lukis gambar len lak erk tuk org?
hari nie aku berbaju bunga kecil warna biru....tudung biru....hurm,,ni lah wajah aku pas solat.
Wahhhh,,suci jer wajah tanpa make-up walau secalit.kuikuikui!!!!bulan pose nie aku malas nak touch up lebey muka aku.aku wat cmner pown muka aku tetap cmtu,xde plak bertukar jadi muka Erra ker,muka Tyra Banks ker....huhuhu
ni muka sorg jiran aku yg selalu ajak aku gaduhhhh...gaduhhhh..gaduhhhh.....
elok sgt lah tu kak.....ko tu kakak.mengalahlah skit ngan adik...ko jgn smpai aku curi gambar ko masa tido nnt.Dia nie kuat tido....tetiber jer dh tido.macam NOBITA....nnt raya ff mintak maaf erk kak?
kat bawah ni lak wajah2 tetamu yg melawat aku dan rakan pada hari khamis bersamaan 27-08-09.....sebenarnyer de dua org lagi staff admin yg turun tp aku lupa nak snap pic dowang so aku letak nama jer lah erk?orang itu ialah kak nasibah dan kak syuriani yg dtg tuk promote perfume...rabak!!!!!
sheila Peransang Jati
syukri
sha yg kabur....byk gerak lagi!!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**