Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, March 19, 2012

Hot air balloon.. =)

As salam ...


maaf ler! cerita dah basi,tapi masih nak hebah hebahkan kepada semua orang.. patutnya mase ade acara tue aku hebah hebah.. ni dah turun khemah baru nak hebah hebah . ape pon xboleh!
sangat busy umpama perdana menteri kot.

Sabtu yang lepas.. aku,mr.huB,si kakak sayang dan si kecit tomey jalan jalan gi umah MIL aku. maklum lah..nama je dekat! seminggu sekali je dapat jumpe. mr.huB aku busy memanjang!
pe'el aku dan mr.huB,,adalah malas nak bersesak! kebetulan ri sabtu yang lepas ade persembahan Hot Air Balloon.. kami yang dah sememangnya malas nak bersesak sesak xde lah nak sibuk sibuk nak pergi. lagi pon anak kecik kacik lagi ni mana nak pandai ajak ajak.. tunggu le besar sikit nanti!
rupenye....~~sampai sampai je umah MIL aku,,dorang sume sume teringin nak ke sane.
Makanya,,aku dan sefamily ni dari Putrajaya akan melawat Putrajaya bersama orang ki il. good! terbaik ler..orang yang ade,,memang lah ramai!

sebab sebab aku malas bersesak sesak... pening kepala mak! kang dengan anak melalak nak itu ini. dengan apaknya yang sibuk suh cepat cepat. dengan nak kendong beg beg omak beg anak bagai. aduii!
tapi akhirnya,,sabtu lepas berjaya gak aku melawat hot air balloon yang tah dah bape kali ada kat Putrajaya dan xpernah aku ingin nak jenguk tapi tahun ni aku jejak jugak! caya lah...
mekaseh ma sbb paksa mr.huB pergi...hahaha

menjadi pelik bila tengok betapa ramainya manusia.. memang ramai! xterkata..
jangan mimpi le nak parking sejengkal dari tempat acara.. aku sendiri parking kat belakang Istana Kehakiman tempat aku pernah keje dulu. melecet lecet kaki berjalan. sian kat si kakak sayang.. sebab dah besar xde sape lah sudi nak dukung makanya jalan berpimpim tangan je lah dengan umi dia. aloohai~


bile dah ramai cenggitu memang xde lah dapat naik belon panas tu kan.. yang boleh nye tengok dari jauh sajok! tengok dan tengok dan terus tengok je belon panas tu turun naik. sampai terseliuh tengkuk sebab jenuh mendongak. ..

jualan lak xyah cakap memang banyak dan memang cekik darah..boleh? aku xde lah makan kat situ. xsanggup nak beratur bagai semata mata nak beli sebungkus nasi ayam.. lebih baik angkat kaki pergi cari kedai makan yang berdekatan..xpon balik je umah aku masak.! kompem selamat.. si kecit tomey dah merengek rengek mintak belon angry bird. okeylah adik! dari awak mintak belon panas tu nak bawak balik kan. dah puas tengok tengok terus ajak mr.huB dan family dia cari makan kat tempat lain,. sebab nak muntah tengok orang beratur beli makan.

makan kat foodcourt presint 9.. selama ni aku dengar je cakap orang makan kat situ terbaik! bawak le orang ki il makan kat situ.. malu lah weyyhh! kate sedap sangat. xsedap langsung ok. xtau le kedai yang aku beli makan tu ke xsedap..ntah ler! aku ni nama je duk kat situ tapi xpernah try pon makan kat situ . selalu datang situ mandi kolam yang berdepan foodcourt tu je.
pernah lah sekali makan ngan member member dulu tapi dah xingat pe rase.

mr.huB try makan nasi lemak ayam dara..tah tang mana yang dara nye pon aku xtau. xsedap alngsung sambal dia..tah ape rase tak tau. membazir! aku ngan mak mertua aku order nasi goreng pattaya..iaitu nasi goreng ngan kicap balut telur..sudah! pon membazir sebab langsung xsedap dan xboleh lalu langsung kat tekak aku. sebbek mr.huB ade tapau roti john yang bese kami beli tue.. kat situ gak! boleh le alas perut. kepada mereka yang meniaga dan ade kaitan ngan statement aku ni.. harap harap engkorang meniaga biarlah ikhlas. jangan lah sekadar melepas batuk di tangga. order nasi goreng pattaya berharap dapat kenyang perut. tapi sampai sampai hampa.. nasi gaul ngan kicap balut telur. patutlah aku order xsampai 5minit dah siap.

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**