Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, March 1, 2012

Apam polka dot .. =)

As salam ...

satu petang nan indah ..
eh..sape pedulik? aku dah mintak izin incharges aku lah .. kalau x,xkan sesaje je aku nak balik awal.mekaseh kat incharges aku..untung sape keje kat tempat aku nie..xcaye? Meh ar mintak tukar kat sini...terbaikkk!

semalamnya aku dah wat deal ngan Aimi.. seorang kawan yang buat dan jual apam polka dot.. semalam duk belek-belek photo memember..tetibe terpandang picture apam polka dot yang bebetol menarik perhatian aku..bace name empunya FB,,rupenye kenal.. trus msg-msg deal nak order..

dan tibe mase aku nak pick up apam polka dot tue kat Shell Sungai Ramal.. Sebelum gerak tu aku dah kol Aimi bagitaw yang aku dah nak gerak.. sebbek Aimi pon dah inform yang dia lewat sket..it's ok dear! aku xkisah pon menunggu.. **kepada Aimi,,kalau awak aimi bace belog su ,,su nak bgtaw su xkisah pon!jgn riso k? xde hal lah tunggu lame sket..hehe
mane su marah kan??
kan muka ade senyummm tu..hehe

sebbek jugak aku tunggu kat Shell...sebab leh aku beli favourite choc aku..sambil menanti Aimi dan apam polka dot sampai,,leh aku menikmati kinder buenO...perghhhh sgt terbaik!
lepas aku abiskan dua batang kinder buenO tu Aimi pon sampai dengan incik suami juga Dania anak tersayang dia..tQ Aimi!!
abes sudah!

lepas duit dan apam bertukar tangan aku pon berdesup balik umah..sebab dah xsabar nak tunjuk kat anak-anak yang ummi mithali dorang ni balik bawak apam polka dot. yeah!!!
apam polka dot yang Aimi buat nie sedap..betol Aimi..!nie bukan bodek..kakak sue yang cakap. sebab kami pernah makan sebelum ni,,orang lain yang buat..nama orang tue terpaksa dirahsiakan di atas sebab-sebab tertentu...rase sangat lain dengan yang Aimi yang buat nie. Oran tue buat rase hanyir telur kuat sangat..tapi yang Aimi buat ni kuranglah rase telur dia.. pas order dari Aimi,aku terus google resepi..konon-konon ade hati nak try..bilenye,,xtahu!!

rege pon berpatutan ngan rasenye..aku de intai-intai orang lain yang buat apam polka dot.. rasenye same je kot rege.. memang online lebih murah tapi ade postage.. konon harga apam RM16 kena lak plus postage RM6 bukan ke dah jd RM22.00... dengan Aimi ni sape yang duduk area Kajang/Bangi/Putrajaya okey lah kot! pandai-pandai je promote..hehe
dengan Aimi 50/pc cuma berharga RM20 siap hantar area Kajang dan Bangi katanye..kot! kalau silap maaf yer? =)

Sampai je rumah,,aku diserbu kanak-kanak riang yang ade kat umah emak.. FYI,, emak aku memang ade jage budak tapi cuma 2 orang..anak-anak aku adik yang jage..! dan yang ramainye kakak aku de jage budak jugak dalam umah tue...syokkkk betol!sebab memang riuh..! ko ade?
tapi kalau semua nanges memang lagi syok..bersambung-sambung. yang ni diam yang tu pulak nanges..!sabar je lah~~
nampak je aku masuk rumah bawak bekas yang ade benda molat kaler cantik2 terus lah semua pon melulu tadah tangan..termasuk budak kuat makan!sape lagi kalau bukan si kecit tomey.
lihat betapa bahagianya mereka

bersusun masing depan muka aku sambil makan apam polka dot..abes je kat tangan tadah lagi depan muka aku..abes je kat tangan tadah lagi depan aku..bagusnye anak-anak!
tapi xpe..sikit pon xkisah...!lega bile benda kiter beli orang lain hargai makan dengan rakus sekali..lapang dada..kalau xabes kan dah membazir..!betul x?
tengoklah betapa rakusnya anak saya..
sampai muncung-muncung mulut

last picture..
tQ auntie Aimi..

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**