Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, November 29, 2011

spend time dgn tersayang!!! ~~weeeeeeee~~

As salam.....

aku ngan mr.huB bukanlah insan yg sntiasa leh ber'spend2' time sgt sbbnyer cuti mr.huB adalah xmenentu...kekdg aku cOti dia kerOje!!kekdg aku kerOje dia cOti!! dan begitulah seterusyer.
tapi jika ade kelapangan dan kesempatan dan juga kebetulan cOti di ari yg same....mase yg ade akan kami guna sepenuhnye utk ber'spend2' time dgn anak2 tersyg...
ye lerw~~sian kat anak2 sgt lerw jarang berhappy cm org len...asik2 happy'an' kat umah jerw..
skali-skala nk gak berhappy-happy kat luar umah kn?
nie jugak slh satu tips nk dpt kan keluarge yg bahagia...hahahaha
rse dh mcm pakar motivasi lak....huhuhuyoooooOOO!!!klu xdpt slalu,dpt skali-skala pon jd lerw berdating2an ngan family...dedOlu mse bercinta2an leh jerw kn kamu jenjln smpai ke tgh mlm.. jgn jdkn de anak alasan tuk x bersme2 kuarge lagiks...de anak2 lg best klu nk berdating2an..kn?
makanye mase yg ade kami guna dgn sebaik2nyer..aku ngan mr.huB bwk anak2 gi mandi kolam. Walaupon kolam tue x ar jauh sgt dr umah kami tp perw yg paling penting bg aku adalah anak2 happy dgn xtvt yg kami wat.
dan aku taw mereka sgt happy sbb hobi anak2 aku adalah mandi....makanye kolam adalah tempat paling seswai kami beriadah ari tu...hehehe
saat paling bahagia bg aku pabila melihat segaris senyuman di wajah anak2 tersyg..
dan time kasih jugak pd mr.huB kerana menjadi seorg suami dan juga abi yg terbaik wat kami..
ari itu adalah ari yg mnjd kenangan manis wat aku dan kuarge...
meh lerw berkongsi citer dan juga rahsia dlm memantapkan hbgn dlm berkuarge..hehehe

off to presint9!!
nk mandi kolam...YEAH!!!!


posing2 lu lam kete...Hobi kn??

hangkut skali anak2 sedare supaya si kakak syg xboring sgt
lagi ramei lg best!

bestnyer anak2 ummi mandi kan???

dak tecit yg nk mandi tp TAKUT
mandi sekejapan tp menggigilnyer lame kan main

-arios-

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**