Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, November 29, 2011

apakah ini dikatakan RINDU ??

As salam...

btol kate org ,,, "bile ade depan mata,sume serba xkena...tp bile berjauhan terase2 mau bersua"
xsemestinyer rindu itu mesti pada kekasih kn??rindu itu boleh jadi pada ayah,ibu,adik beradik,sedare mare,kengkawan dan sape2 jerw org yg pernah kiter kenal..
rasenyer perasaan tu ar yg sdg menghambat hati nie serupe juga pada org sekeliling aku yg berkaitan..
MAAF..nie bkn lah en3 luahan cuma aku perlu mengeluarkan pe yg tersirat..
aku cuba sembunyi perasaan dgn senyuman dan gelak tawa..supaya org sekeliling xtaw yg aku juga bersedih seperti mereka..
ape pon sume dah pon berlaku...semase adenyer DIA, aku pernah melukakan hatinye dgn segala tindak tanduk yg mungkin sengaja/xsengaja aku lakukan..skang aku rase perw yg dorg rse..
YER!!!aku merindui saat itu...aku hengat mase DIA,,ati nie xabis2 nk marah jerw! marah dgn pangai dia,marah tgk muka dia,marah dgn adab dia...
HELLO!!!!puan fifi...awk tue perfect kerw???oh..skang aku sedar aku terlalu kejam menilai peribadi seseorg dari luaran..Ya Allah,,ampunkan lah dosa aku..
skang bile dah xde baru aku sedar aku dah wat silap..tp mase dah berlalu.Dan aku dah wat pon silap tue..sunyi!mmg kami sefamily sunyi sejak ketiadaan pekikan si kecil.. mse adenyer dia,aku mrh bile dia wat bising,aku mrh bile anak aku mnangis disebabkan dia,aku marah tgk dia lari-larau depan mate aku..Ya Allah kejam nyer aku pada si kecil tue..!
Ya Allah..aku pernah buat silap dan hanye dia yg leh memaafkan aku..perw pon aku panjat doa dari kejauhan semoga dia memperoleh kebahagiaan di luar sane..supaya si kecil menjadi insan berguna,,Amin!Amin!Amin!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**