Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, November 29, 2011

PABX baru!!!

As salam.....


citer lame tp baru jerw rse nk post..sbbnyer mOOd berblogging sudah mari!sbbnyer dah leh take2 picture lorh!..tue lerw sbbnyer sblm nie sayep lebih selesa mendiamkan diri nyer jerw pun.
org kat luar tue lebih suke menatap gambO dari membace en3 kn??hahahaha
taw sbb aku pown cenggitu....dan arini bermulalah en3 dan en3 dan en3 baru dr aku...
"weyhhhh,,mslhnyer de kerw org nk bace belOg kamu??".... xkisah lerw!
pada yg taw,taw lerw..pd yg xtaw aku bgtaw..aku kije sbg pegawai khidmat plggn kt IPD Kajang..
xslh kn bgtaw sbb aku taw xde sape pon nk dtg serbu aku kt sini..aku bkn public figure pon..
ni lerw saye..

Siapalah aku... ? dan tugas aku bkn lerw dOk kaunter EO mahupun kaunter saman.. keje aku lebih pada Operator tepon yg bekerja sepenuh mse ngadap tepon..suke ati aku lerw nk smbung ke xmO kn?hahahaha (gelak syaitOn)
memula aku masuk pat kije aku skang nie aku cm terkezut beruk sbb sumenyer buruk!
pejabat buruk,,,kusi buruk,,meja buruk,,,dan benda penting bersangkut paut ngan kije aku pon buruk...iaitu PABX!korg taw perw tue PABX??sape kije cm aku taw kowt...nie aku bgtaw pd yg kije bos2 tue..dorg xtaw PABX tue ape...PABX nie lebih kurang tepon jerw.. ataupon lebih dikenali sbg tepon.fungsi dia tuk aku terima panggilan,sambung panggilan,curi2 dgr panggilan,tamatkan panggilan,dan memacam lagiks.
sedeyh memula aku tgk keadaan tmpt kije aku...tp lame-kelamaan sumenyer berjln lancar dan aku dh mula membesekan diri....
stakat mslh yg kiter sndiri leh settle aku xde hal,,tmbh kengkawan kt cni sume2 pown hokey sesgt!so, aku xde mslh nk besekan diri...
berkat kesabaran aku...ecececehhhh!!!akhirnyer aku dan kengkwn Operator len..kami akhirnyer dpt console PABX baru yg lebih canggih...dan bile dah canggih makanyer keje pon menjadi makin sng...best wooOOOOO!
nie lerw rupe console PABX baru di IPD Kajang..
cantik!!!! kalah POJ weyhhhh~~~hehehe

aku taw de kengkwn2 PKP yg masih guna PABX lame...bwk2 bersbr yerw kengkwn.!sbb kamu mesti dpt pakai yg baru juga nnt..sbr itu sparuh drpd iman..tp klu aku ilang sbr nnt aku pown mntk tukar...hahahahaha
nie lak kije sampingan saye...
weeeee


perw pon wat mse nie aku happy dgn kije aku...sape xpernah harapkan lebih baik kn?
aku pon de cite2 mcm org diluar sne..aku pon de kelayakan tuk lebih baik cume rezeki itu blom ade...semoga pintu rezeki aku terbuka luas di mase depan .. AMIN

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**