Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, November 21, 2011

kehilangan henp0n .... ~ahaks~

As salam...

ari minggu adalah ari bersantai bersame tersyg..
dan ari minggu lepas jugak lerw henpon mr.huB hampir2 dicampak ke lubang smpah..

bgn2 dr td0 mr.huB mencari-cari henpOnnyerw...tetapi kesian..!
dari mula bangun tdO smpai lerw sesudah mandi,,masih jugak xketemu!
nk miskOl,,kebetulan plak credit henpOn aku xmengizinkan diwaktu itu,,makanyer membisu jerw lerw kami di dlm umah.
nk harap org kOl,,mmg xde lerw kan? --leh caye kerw?-- xmO curiga..no!no!no!
sbb aku jerw insan yg paling rajin kOl en.nOriman itu..ahaks!
siap mkn2 pagi aku suh mr.huB gi kedai beli lauk2 nk msk tgh ari..kim beli t0P up skali sbb nk miskOl itu henpOn..
balik jerw dr kedai trus mr.huB suh aku yg sdg cuci2 ayam tue bersiap..aik?
pelik sbb xde mende pon dia pegang balik dr kedai...
rOpe2nyer sblm gi kedai mr.huB singgah umah mak...mak xbgn,,muntah2 pas mkn nasik.
trus berdesup bwk mak gi klinik..
kate doc mak xde perw yg perlu dirisaukan..angin mungkin! dan ari rabu mak mesti dtg balik.
balik dr klinik trus ke kedai beli segala bahan memasak dan xlupe jugak tOp up tuk mencari henpOn mr.huB yg hilang2 xjumpe dr pagi td..
pd hal aku de nmpk pagi mase nk mandikan si kecit tomey... mn perginyer erk?

pas antar mak balik kami pon bergegas balik trus miskOl henpOn mr.huB..... de sayup2 bunyi tp xdpt dikesan lagiks..cari punyer cari dari mane dtg bunyi alih2 rOpenyer bunyi tue dtg dr dlm tong sampah...Ya Allah,,cenggane leh duduk dlm tue wahai henpOn??hahahahaha
sbb setahu aku,mse aku dukung si kecit tomey dari tempat tdo mmg henpOn tue de kat tilam..
pastu aku trus bawak si kecit tomey g mandi sementara tunggu si kakak syg ngan mr.huB bangun td0..
rutin si kecit tomey pas aku bukak baju dia aku akan suh dia sendiri buang pampers lam bakul smpah..
agaknyer mse itu lah yg digunakan si kecit tomey tuk membuang skali henpOn buruk abi nyer

Owhhhh syg...taw lerw henpOn abi kamu xsecanggih henpOn org len.tp jgn lerw buang dlm tong smpah..sebbek ummi xde rse nk cmpak smpah ke lubang smpah pd pagi itu.. slalunyer bgn tdO jerw ummi akan buang smpah dulu..aissshhhhhh!!tp x pd ari tu.
rsenyer klu smpah2 tue dh dibuang mungkin skrg mr.huB kamu akan de henpOn baru yg lebih canggih...seb baik!

si kecit tomey yg di maksudkan adalah si anak kecil yg baru berusia 1thn 2bln..yg baru bertatih2 berjln..lom pandai berkata2...klu tnyer pon kompom diam jerw..!aduyaiiiiiii~~~

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**