Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, November 23, 2011

mak kate... "MUSUH JGN DICARI,REZEKI JGN DITOLAK"

As salam.....

de satu permasalahan kt sini..de saper2 leh bantu??
sblm berpikir 2,3 dan smpai ke beribu-ribu kali pikir...rsenyer dah abes pikir kowt.
dah tnye pendapat family aku,family mr.huB dan juga org2 yg lebih mengetahui... sumenyer bg positif respon..

dan bile smpai satu tahap aku dah beria2 dtg psgn yg lebih memerlukan... aku redhO.
mr.huB kate mungkin bkn rezeki kami... xper ar!
sekurang2nyer aku dh tolong si DIA sehabis baik... =)
dan arini aku dpt berita lain.... samada berita baik / buruk pon aku xpasti..

mmg sblm nie aku kate AKU MAHU..tp aku beri peluang pd yg lebih memerlukan.
de jugak terpikir jika pd aku...
Adakah aku mampu jd yg terbaik utk nyer?
Adakah aku mampu menyayangi nyer?
Adakah aku mampu menyara nyer?
Adakah aku mampu???

aku berasa gembira bile de yg dtg dan yg dtg adalah org yg aku percaya mampu dr segala aspek.
mulenyer kate xkisah....terime jerw!
mungkin mereka juga seperti aku..berpikir setelah berjuta kali.
dan akhirnyer keputusan dibuat...

mcm aku kate..memula ingat bukan rezeki aku.
tp rini pasangan lebih memerlukan dtg bgtaw BEGITU BEGINI
nmpknyer rezeki tue balik pd aku kembali...
YA Allah....mungkinkah rezeki itu mmg Engkau turunkan buat kami sekelurga Ya Allah..
Jika ini adalah takdir Mu
Kami terima seadanya...
Berilah kami petunjuk di atas segala ketentuan Mu ini Ya Allah.....
Amin..

kepada si DIA ....
kami sedia membantu setakat mana termampu..
berdoa semoga semuanye selesai...

KITE TUNGGU!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**