Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, March 3, 2011

melawa~~~

As salam......

si kakak syg dah nmpk mula sihat..
hati aku yg sebelum nie asik2 risau jerw
skang dh leh senyum smpai telinga(*_^)
mudah2an si kakak syg trus sihat dan trus sihat..
dia baru mula nak menyusu
kalu x tgk susu pon nanges

skang ni si kakak syg dah mula pandai nak melawa je kije dia
kijap2 nak melawa
kijap2 nak melawa
tapi pe de hal??
aku mmg suka melawakan anak2 aku

baru2 nie aku de belikan si kakak syg mainan make up-make up ko!!
dia yg mntak..
start tue x abes2
asik nak suh aku tocangkan rambut dia jerw

ari pertama bertocang

ari kedua
xmo bukak lg tue

bis klu dah nak tocang rambut dia bkn cukup seminit dua
dah tentu sejam dua jam
hahahahahahaha
tipu disitu~~
xde ar smpai berjam2
de ar setengah jam gtu

mau xnyer?
nak tocang sume sekali
tocang sket2 xmo
ha!!!
tu ar dia anak dara...
pastu pandai dah tocang xyah buka 2-3 ari gtu
mucuk ar rambut dia tue~~~~
sbb pe dia xmo bukak?
harus ar dia nk biarkan rambut dia kembang kan bila bukak tocang tue
pastu mulalah ar dia terasa cantikkkk sesajo~~~

dah rasa cantik sgt ar tue
kembang semangkuk dah rambut dia

hai lah anak....
cepatnye kamu besar!!
tapikan bila dia wat rambut cmtu
tetiba aku nak mengimbas kenangan lama
aku hengat zmn skolah2 dolu
kengkawan aku
noni,ika,has,sha,intan,ikin,liya
kami selalu lepaks2 wat rambut sebelum kuar skolah
pastu blagak samseng tgh jln
hahahahahahahaha
lawak abes!!!!!!

ko hengat?????

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**