Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, March 5, 2011

04 mac 2011

As salam.....

rini genap usia si kecit tomey 6bulan..
hehehehehehe
rase cam sekijap sgt masa tue berjalan
aku rase cam semalam jerw baru balik dari sepital pas melahirkan si kecit tomey
tetiba teringat pada tarikh 04/09/2010 bersamaan ari sabtu
mase tue aku baru siap mandi pagi nak antar mr.huB gi kije
mase tue bulan pose dan semestinya aku kena pose ar kan..
sbb aku xde masalah tok berpose...
siap2 mandi aku lap2 ar badan dgn towel
tetiba lagi!!!!
de sket ar darah kecoklatan dari T_T
tapi xbanyak
aku xde ar panik sbb aku dah rasa yg aku bakal melahirkan
mase si kakak syg dolu2 pown aku turun darah dulu
and then siap2 trus antar si kakak syg gi umah mak
aku,mr.huB ngan nenek trus bergegas ke sepital..
sesampei kat sepital doc kate bukaan dah 4cm..masa tue dlm kul 2.30pm
aku pown trus dihantar ke labour room...trus ko!!!
xde nak suh aku makan ke hape ke kn??
alih2 dari kul 2.30pm tue aku duk terbaring kat labour room sampeilah kul 7.30pm
waktu berbuka seyhhhhh
nurse2 yg ado sume sibuk ngan juadah berbuka masing2...
yg aku berpose nie xmkn ape dari pas sahur td dh kelaparan walaupon dah disumbat air tah bape botol..
mr.huB yg dah balik td pas antar nenek pown dah sampei balik sepital pown risau bila nurse bgtaw yg aku masih di labour room lom bersalin2 lagi
mr.huB siap bawak bekal nak bg aku mkn
tapi nurse tue xbagi
mau xmau
mr.huB bagi kat dia sambil ckp "klu cmtu cik je ar mkn!!!"
dlm kul 8.10pm gitu nurse suh mr.huB masuk sekijap jerw jumpe aku...
lebih kurang kol 10.00pm cmtue doc pakar puan dtg..
baru ar aku taw yg suh aku menunggu bagai nak rak tue adalah doc2 pelatih semuanya
doc pakar tue panggil doc2 pelatih tue pastu depan aku gak dia marah sume2 doc pelatih tue
"nape kamu sume biarkan patient sakit mcm ni?"
pastu dgn slumber sorg doc pelatih tue jwb
"kami biarkan bukaan bukak dgn sendiri"
abah ko!!!!!yg menanggung aku.....
pastu doc pakar tue ckp ngan aku
"saya tlg pecahkan ketuban biar awk cepat bersalin yer...."
aku pown ngangguk ar
sakit dah mcm hape xtaw nak ckp
bersalin kali kedua nie mmg lain dari bersalin kan si kakak syg dulu
siyes mase bersalin si kakak syg dulu aku xrase sakit
tapi yg si kecit tomey nie sampei teru'uk2 ar aku kat atas katil and sampei gigil2 kaki meneran nak kuarkan baby
doc kate bukaan dah 10cm tapi pale baby masih kat atas
dgn usaha aku asik2 meneran xbenti2 akhirnya.....kuar ar baby yg sgt ar chuumelllll
dan arinie sekijap jerw si kecit tomey tue dah usia 6bulan
alahai anak ummi.....
genap jerw usia dia 6bulan
aku balik2 kije td emak ckp
"najla dah pandai meniarap..asik2 nak meniarap je kije dia.pastu gigi bawah dah tumbuh"
hihihihihihi
beshnyer dgr!!!!!
cepat besar erk syg...nnt leh men kejar2 ngan kakak

nota kaki : sakit ar nenen ummi..lom tumbuh gg pown asik kena geget.ni lak dah tumbuh gg masak ar ummi!!!!abi tulun ummi~~~~

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**