Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, March 19, 2011

epi bedey uni~~

As salam....
gambor si anak dan si emak!!

ptg td aku ngan sume2 kaum kerabat aku gi besday party auni naurah,,,auni naurah nie anak sedara aku lerw jugak.anak kepada along erin...he3!!dah setahun anak ko long...
to auni~~~ummi juz nak ucap hepi besday to u syg!!semoga auni membesar jadi anak yg solehah dan cantik selalu..jadi anak yg baik buat mama dan papa...luv u uni~~
khas tuk auny naurah~~


perantin kecik....
si auny naurah anak erin dan im
cumel cm emak dia...

ikut jadual besday party start pas asar..aku ngat kami ar paling lambat..alih2 sampai satu org pown lom de lagi..sbb ujan~~makanya kami jadi org yg terawal sampai menyerang umah along.
mase sampai tue makanan dah siap hidang tggl nak mkn je lagi...tapi kami x ar segelojoh kamu kn??kami ngan baik hati menunggu jemputan2 len sampai dulu baru kami melantak!

sume makanan mmg beshhhhh belaka2...thanks to along sefamily...
dlm2 duk bergembira dan berkenyang2an tue de gak terselit citer klako mase besday party tue...
boleh ko kami dah berpinggan2 selesai mkn,minum berbagai tggl nak ke toilet jerw lagi..barulah doa mkn nk dibaca...tue hokey lagi ar...yg xbape nak hokey disitu bila doa yg dibaca tue sebutir perw pon xkedengaran..cuma yg kelihatan kumat-kamit dari mulut si pembaca doa yg nama terpaksa dirahsia...ha3~~lawak2
semua jemputan dah senyap sunyi sbb nak dgr doa yg dibaca tapi mmg hampa sbb langsung xdgr ape pown...
taw2 dah abesss~~~~amin!!!
pastu si pembaca doa leh kate ngan mak along a.k.a cik yan..
"dah leh potong kek,,dah selamat dah"....ha3 sekali lagi
mase aku tgh amik2 makanan len tetiba aku dgr si tunang pembaca doa ckp ngan si pembaca doa..
"nape abg baca doa slow sgt?"
ko taw pe dia jawab????
"yekerw???xde ar~~~bese jerw......"
lagi skali aku rase nak gelak guling2 kat depan mereka2 yg berkenaan..
terasa jahat lak gelak kan org....tapi aku taw along sefamily mesti malu gak ngan jemputan2 yg ade...xpe2 long..ateh back up ko!ko xslh...yg slh adalah dia~~boleh?
nenek kesayangan kami..

tetibe rase nak pk lak tema besday party tuk si kecit tomey.....wlupon besday si kakak syg yg akan tiba dulu...sbb bedey si kecit tomey bln 9..si kakak syg lak bln 6..tapi janji aku pada si kecit tomey nak wat bedey party dia bsr2 gak mcm si kakak syg mase sambut ulangtahun yg 1st dolu2..yg pas2tu harus ar sederhana sajer kan?len ar de lebihan wang nya!!!ha3
si kakak syg lak dah sibuk memikir kek perw yg dia nak mntk mase bedey dia nnt...
pantang ar nmpk kek....sik suh aku beli jerw...
ptg td xmemasal atok jadi mangsa bile si kakak syg dah pandai membodek..
"atok...nak buet.nak beli kek"kata ko!!!!
dah pandai mntk buet tue....(buet=duit)
dah dpt duit dr si atok trus tunjuk kat aku suh beli kek?
hai lah anak~~~ngat ummi ni xde duit kerw smpai awk mntk kat atok tue....?tapi klu ari2 atok mau bg pown lg bagusssss!!!

nota kaki~malas nak upload pic memanyak sbb mata dah rase nk pejam jerw...

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**