Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, September 10, 2012

Tahniah! tahniah! tahniah!

Assalammualaikum ...

Tahniah sangat - sangat buat makcik kesayangan aku, Siti Aini binti Abu Samah. Akhirnya..saat - saat yang kami tunggu utk tahu siapa kah gerangan yang berjaya mencuri hatinya TERJAWAB.
Apa pon dan juga siapa pon pilihan mu,doa kami sentiasa bersama mu! Semoga hubungan ini terus dan sentiasa di bawah rahmatNya. =)

Sejak aku kecil,menjengah dewasa sampailah aku dah berumahtangga ..dgn makcik nan seorang ni lah tersemat segala rahsia. Rahsia mu rahsia ku jua! haha 
Kadang - kadang terasa rindu saat kami asik bersuka ria..tapi semua tu hanya tinggal kenangan. Skang pon sume dah bergelar KEPUNYAAN orang. Makanya tingkah laku kami harus dijaga. Aku selalu mengharapkan agar makcik aku ni jumpe orang yang sebenar - benar orang yang leh mendidik dia didunia dan akhirat. Sebab apa? Sebab aku sayangkan dia. 

To my lovely auntie =)
Ateh harap sgt si dia leh jaga acik sebaik baiknya. Acik dah banyak sangat lalui pahit manis hidup ni. Semoga si dia leh mengubati kedukaan acik yang lama. Buang yang keruh ambil yang jernih! 
Semoga hubungan acik dan si dia akan berkekalan hingga ke akhirnya. Lupakanlah insan yang pernah melukakan acik satu masa dulu.

Merasmikan pelamin nani VOUGE mereka =)

Umi & anak - anak


Bakal mak mertua sarung cincin .. **berdebar - debar


Sangat cantik!

in LOVE =)




Orang yang paling hepi melihat acik hepi .... =)

2 comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**