Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 23, 2011

shopping raye kat game Alamanda .. boleh?


As salam ...

niat dari umah .. "nak bawak nenek & emak shopping2 abeskan voucher kat Parkson's Alamanda.
dari kui 8.30mlm smpai ar Parkson's t0t0p xde perw yg menarik minat ..aku mmgxde nak cari perw2 sbb aku nak shopping ngan en.somi terchenta!makanya aku mmg xde pilih aper2.
cuma niat bwk emak & nenek jerw...teman2 nenek pilih baju2 yg agak berkenan di ati..
tetapi!!!hampa...sbb xde 1 pown baju yg nenek berkenan..de jerw yg xkena pada pandangan mata dia..leher besar lerw!kain panjang ar!baju jarang ar!de kolar lerw!bunga xcantik lerw!
sian nenek ...kadang2 aku pown xpaham..mungkin sowk2 aku dah tua pown aku akan rase cmtu.sumenyer serba xkena dgn bdn..hurm~~lumrah dunia!tapi aku tetap cuba maniskan muka ikut jerw kehendak nenek..org kate,,kite nie makin tua makin sensitif.sbb tue aku klu leh xnk langsung emak & nenek terasa ati dgn cara aku...aku sgt nk membahagiakan dorg.wlupown kadang2 aku rse xmampu sbb kesabaran aku terlalu terhad.tabik spring pada insan2 yg sgt sbr melayani karenah ibu yg telah tua & uzur..siyes aku tabik korang..harap2 aku juga akan jd anak yg begitu & aku akan pastikan emak aku nanti aku sendiri yg menjaganyer... amin~~ =)
duk pusing2 dlm Parkson's de jugak lah barang yg emak & nenek dpt cari walau xbanyak.
emak dpt beli kasut disamping adik dpt sepasang kasut & 2 helai jeans.nenek plak asalnyer nk baju alih2 xde yg berkenan ..dpt jugak sepasang kasut,bedak& shampoo badan...ok ar dr xde.
janji nk gi len hari laks sbb lom jumpe yg berkenan..ritu dah gi Parkson's Metro Kajang pown xde yg berkenan.mungkin pasni aku kena bwk gi tempat len laks...ok nenek?? =)
kuar2 dari Parkson's si kakak syg dah rengek2 nk men game..ni lah mslhnyer kalu aku dah smpai Alamanda...sbb dah bese sgt dtg jerw Alamanda mesti nk men game..bapak dia punyer pasai..aduiiiyaiii!!
makanye sbb de mr.huB dia pastinyer ikut jerw kehendak puteri kesayangan dia tue.bawak ar jugak.klu dah smpai kt game tue kalu leh sume permainan yg ade dia nk try..dedolu2 kalu dtg de boss game tue dia mesti bagi si kakak syg token free...sgt byk!tp sejak2 nie kami dtg dia xpernah ade.dimana kah dikau???nk token FREE!!!mahal seyh token dia kalu nk men sume game.leh kopak aku!tp kiter nie sbg ibubapa kalu leh xmo hampakan permintaan anak2 rite?kalu leh perw yg dia sebut tue nk tunaikan...tp berpada2 org tua2 kate..katelah itu permintaan akhir dia tp kite xtaw dan kiter xmo tunaikan xke ralat kiter???aku pk tue jerw.sbb tu aku sgt2 nk membahagiakan org2 terdekat2 aku..cuma kadang2 tue mulut bisisng ar gak...tp pe slhnye sekali-sekala kite ikut kehendak dorg kn?
si kecit tomey nanges nak nek ini kete sbb tgk kakak dia nek kuda!
muka dia sebijik aku..yekerw??
yg fenting...rambut dia curl!! i liiioke~~

si kakak syg berbaju kurung..sendiri pilih baju seyhhh!!
comel sgt...mlm tue mmg kami bersempoi2an...ayat~~xleh blah!

men tembak2 itik..bkn si kakak syg jerw suke..ummi pown joint jugak! =P

makanye malam tue sbb ikut kehendak anak2,,kami ber'shopping' ar kat game lepas xjumpe perw yg berkenan di ati nenek & emak.mase kt game tue mak & nenek dah ngantuk tp still leh senyum..tQ emak & nenek...syg sgt kat kamu...love u forever!! (>.<)
emak & nenek saye yg sgt sporting ...

adik & emak ...
eh..eh..emak dah td0..jom balilk!! =)

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**