Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, August 18, 2011

berjaya TANPA gagal =P

As salam ...

arini aku sgt hepi...teramat ar hepi!sbbnyer aku dah berjaya menyarungkan balik jeans lame *iaitu yg aku beli b4 aku kawen lagiks..mase pas bersalin si kakak syg aku try sarung itu suar lah.. sgt sedeyh sbb sebelah kaki aku pown xleh masuk suar tue..korg bayangkan bsr mn aku smpaikan sebelah kaki aku pown xmelepasi itu suar .. mmg sedeyh! =(
aku pown trima hakikat yg aku dah semakin gebu *ececeh xmo ckp gemuk tue!..dan dgn relanyer aku mengemaskini sume pakaian2 yg xleh dipakai masuk beg sbb nak sedekah kat adik aku. mase tue lagiks satu saat paling sedeyh harus aku tempuh ..nak melepaskan baju2 aku yg sgt byk xleh muat ngan bdn aku yg dah semakin gebu *skali lagisk!tsk tsk~~
aku pown lipat2 sume jeans2 yg mmg kompom2 xmuat ngan aku mase tue.sambil2 lipat2 tue masih wat gak tapisan2..sambil lipat aku try pakai & catwalk depan mr.huB...pastu mntk komen. samada ok lg / x baju&suar yg aku pakai tue..dan kebanyakan nyer mr.huB kate~~
"bagi jerw ar kat adik .."
itu bermakna mmg baju&suar lame aku tue mmg xseswai dipakai oleh aku ar kn?? klu ko sedeyh x?? =(
time aku try jeans yg sgt2 aku syg..aku try pakai..nah ko!!!sebelah kaki pown xmuat..pekejadahnyer??aku dah mula nk nanges time tue ...dgn perasaan sedeyh bwk suar tue depan mr.huB smbil wat ayat2 sedeyh+mntk simpati ..
"bie...suar nie dah xmuat.nak masuk sebelah kaki pown dah xmuat,syg gemuk kerw?"

"mn de syg gemuk...xper,,nnt kiter beli suar len erk?"

"bistue suar nie pon nk bg kat adik kerw?"

"syg rse??suar tue kn syg yg beli n paling syg sayang.."

"tu ar!!"

"camtu,,syg simpan jerw suar nie,klu sowk2 leh pakai xde ar nyesal sbb dah bg kat adik"

'xde mknenyer syg leh pakai balik suar nie bie...nk masuk sebelah kaki pon xlepas"

"simpan jer ar.." =)

"ok!"
dan arini..sbb dgr ckp mr.huB aku xmenyesal..klu ar aku sedekah gak suar tue kt adik...kompom2 aku buruk siku sbb aku pasti akan amek balik suar tue klu adik jage elok pulak ar kan.. ?sbb dia xpandai jage brg..kui3!!
baru2 nie aku saje jerw try suar tue sbb kemas2 almari baju aku nmpk suar tue terperok jerw lam almari...dgn perasaan xde ar mengharap sgt yg aku leh sarung suar tue aku pown try.. dan sgt2 hepi bile suar tue berjaya melepasi bhgn punggung dan boleh dikancing..perghhh! cam xcaye beb.....aku leh pakai balik suar tue..mlm tue aku gi jln2 Alamanda pakai itu suar lah! mr.huB naik2 Parkson pas abes kije tgk suar yg aku pakai tr0s senyum2 kambing *bekkkkk!!
malu sayep~~~ =P
persoklannyer ... kurus kerw aku??sbb aku xrse yg aku kurus!! =) cenggane tu?? siyesli aku xrse aku kurus sbb asik nk melantak jerw...mungkin btoi kate Ceeramoon sbb 2 ari lepas aku de bace entri dia 49.5 adalah pencapaian terbaik.."ini sume berkat breastfeeding"
alhamdulillah smpai skang aku still nyusukan si kecit tomey & disebabkan tue jugak kowt aku berjaya sarung balik jeans aku tue...tQ Allah!!! aku rase sgt hepi~~~

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**