Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 16, 2011

Alhamdulillah ... =)


As salam ..

Alhamdulillah kesihatan si kakak syg bertambah baik selepas buat pembedahan kecil buang gigi2 rosak dia tempoh ari..ari pertama jerw si kakak syg agak takut2 sket nk mkn..ari kedua pantang~~ pantang nampak!!selera mkn dia memuncak2 smpai ke ari nie. pe jerw org mkn sume dia nk rse.
syukur sgt sbb dia sihat ...mengikut kata doktor,,kebiasaannyer budak um02 si kakak syg nie slps operation amek mase sket nk baik dan amek mase boleh mkn spt bese.tp si kakak syg aku tgk cm org xsaket..
selera mkn dia pown bertambah2 pas wat operation tue..org berbuke pose dia pown duk skali berbuke..org dah settle buke nk solat dia masih kt table duk mkn lagiks! =)
paling xtahan ..klu dia mkn sumthing yg memerlukan kekuatan gigi..sian sgt!sbb mase operation tue sebyk 8btg gigi rosak telah dibuang...4btg gigi atas bhgn hadapan dan 4 lagi gigi geraham.. *cenggane nk mkn cenggitu ?.. mr.huB terperasan gigi geraham paling blkng yg tempat tuk kiter mengunyah tue doktor cm ganti dgn gigi silver..bkn emas! memula aku hengat doc juz tampal gigi tue,,belek punyer belek rope2nyer mmg gigi cm gigi emas tue cuma bezanyer kaler silver .. peliks !! nnt appointment akan dtg aku tnyer doc sbb mase ritu xterperasan nk tnyer..siap2 operation tr0s balik.
cite pasal mkn,,sian taw bile tgk si kakak syg mkn tanpe gigi hadapan...cuma menggunakan 2btg gigi taring yg sgt tajam.. *ko mampu??pe pown makanan yg memerlukan gigitan dia cuma guna gigi taring jerw...sian kn?tapi aku bangga sgt sbb si kakak syg sgt berdikari . aku de offer tuk cubitkan makanan dia..korg taw pe dia jwb?

"kakak pandai ar ummi!!"

yerw syg!!ummi taw kakak sgt pandai..kakak xm0 susahkan ummi kan syg?wlupon aku tgk sgt ssh tuk dia gigit makanan tersebut terutamanye makanan kegemaran dia iaitu ayam tp dia tetap berusaha dgn sendirinyer..ummi bangga syg!!!
sesekali bile aku terpandang wajah si kakak syg tanpe gigi aku tersenyum sndiri sambil berkata .
"comel gaks kakak xde gigi kn??"pastu si kakak syg malu2 kucing~~ngeh3
mmg comel ....bile dia senyum cume nmpk 2btg gigi taring jerw!tapi kan gigi taring si kakak syg siyes tajam..sbb tue kami panggil dia kakak anak mak.si kakak syg sgt suke tgk citer hantu mak limah balik umah ...dia akan mula nanges bile aku panggil dia anak mak! sbb dia kate wawa bkn anak mak ar~~wawa anak ummi!! so sweet~~ =)
de jugak yg bertanyer xsian kerw cabut gigi dia seawal nie?sian mmg sian.sian sgt!!xsanggup tgk dia menanggung sakit.tapi lagi xsanggup tgk dia menanggung sakit gigi berharian2..memula kena dulu dia demam sbb gusi dia berdarah .makan&minum pown xterdaya..tp pe leh aku wat?
skang bile tgk keadaan dia yg sgt berani+tabah+berdikari,,aku xrse menyesal wat keputusan buang gigi rosak dia. mmg gigi tue akan lmbt tumbuh sbb gigi yg bakal tumbuh tue adalah gigi kekal ..xper!!wawa jgn risau yerw syg ...biar ar wawa xcomel di pandangan mata org len yg penting NAJWA NUR QISTINA tetap comel di pandangan mata ummi&abi juger org2 yg selalu menyayangi kamu syg!
sendiri pakai bedak cmni lerw hasilnyer!!!
=)
love u more
~ummi~

2 comments:

Anonymous said...

hahaha . comel je la ank buah aku sorg nih . xpe2 . raye dtg umah abg bag dwet raye . hehe

mrS May said...

ek eleh....janji taw!!jgn tipu yerw abang ?
kalu xde kalu,,kasi jentik kaki sembilang!! =P

Post a Comment

**happy family**

**happy family**