Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 19, 2009

luahan rase hati aku

kenaper manusia ni xpernah puas???aku sdiri pelik bile kenang kan ape yang ingin aku kecap....Ape yang ingin aku cari....kenaper aku masih xpaham perasaan aku??pe salah yang aku dah buat sehingga aku xpaham pe yang aku kejar??
Dulu,,,masa aku sekolah aku xpaham ngan hidup aku sebab aku pikir yang aku masih xmatang.. tapi kini aku adalah seorang isteri dan juga seorang ibu...Adakah aku masih xmatang lagi??
Kadang2 aku seolah2 rase ingin kembali ke zaman dulu....Ke zaman aku masih mengejar cinta 'si dia'..
Aku kadang2 merindui zaman tu...Aku mengejar cinta 'si dia'....seseorang yang telah mencuri hati aku.
Tapi setelah 'si dia' ,,aku miliki...'si dia' aku tinggalkan hanya kerana sebab yang sangat aku sendiri xpasti. Bagi 'si dia' alasan yang aku beri adalah sangat xmunasabah...Memang xmunasabah langsung pown...Alasan aku adalah kerana aku telah menemui insan lain dan ingin berkongsi hidup dengan insan tersebut...
Memang hati aku amat menyayangi 'si dia'........tapi apakan daya aku mempunyai alasan aku untuk meninggalkan 'si dia'...
Aku XLAYAK untuk dia.....'si dia' amat istimewa bagi aku....Betapa hati aku terpaut pada kasih sayang yang 'si dia' beri..Terciptanya aku adalah memang dah ditetapkan yang aku bukan untuk 'si dia'.....
Betapa aku terasa yang diri aku sangat lah XLAYAK untuk insan semulia 'si dia'.Aku sentiasa berdoa semoga satu hari nanti Allah akan temukan 'si dia' dengan perempuan yang sesuai dengannya...Tapi yang pasti perempuan itu bukanlah aku....
Cuma aku sedar kesilapan aku kerana aku terlalu rindui saat itu...bukan niat aku untuk mengguris perasaan orang yang aku sayang,,,cuma aku ingin luahkan perasaan aku yang terpendam....Aku memang menyayangi dia tapi apakan daya seperti yang aku kata aku tercipta untuk orang lain..Begitu juga 'si dia'...Bukan milik aku lagi...Kini aku sah dan mutlak hak insan yang aku temu selepas 'si dia'..
biar lah kenangan ini terus jadi milik aku...selamanya!!!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**