Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, December 31, 2009

selamat tinggal 2009 ~part 2~

salam.....

korg de x kenangan pahit sepanjang tahun 2009...kenangan pahit de berlaku pada aku.
pe yg aku alami nie sgt pahit dan terlalu sukar tuk aku telan dan sgt susah nk aku huraikan dgn kata2..biarlah ianya trus menjadi rahsia aku...
Ya Allah Ya Tuhanku
berikan aku kekuatan menghadapi segala ujianMu
berikanlah aku ketabahan mengharung dugaanMu
sesungguhnya aku memohon padaMu Ya Allah
aku hambaMu yg lemah
memohon agar dijauhi dari kecelakaan
memohon agar ditunjukkan jln yg benar
memohon agar ditetapkan iman
memohon agar bersabar
amin
Ya Rabbal Alamin

aku sygkan semua yg de di sisi aku dan aku xsanggup kehilangan org yg tersyg..semoga ape yg berlaku memberi pengajaran buat aku dan mr.huB..dan aku sgt berharap agar semuanya xkn berulag kembali..cukuplah sekali ianya berlaku dan semoga itulah yg terakhir dlm hidup aku.
aku nk ingat per yg dh berlaku...aku taw mr.huB juga xsanggup kehilangan aku seperti mana aku juga xsanggup kehilangan dia.Dia adalah nyawa ku...
syg mohon beribu ampun
andai de kesilapan dan kekurangan sepanjang kiter bersama
syg dah cuba sedaya upaya menjadi yg terbaik tuk bie
kepada mr.huB yg tersyg
syg dh maafkan segala kesalahan bie
mungkin de hikmahnya segala ini berlaku

dan kini aku dh nmpk hikmah diatas segala yg berlaku...time kasih Ya Allah!!
aku redho dgn segala ketentuan Qada' dan Qadar...

peristiwa pahit kedua dimana...kini aku terasa jauh dgn 2org anak buah aku..sungguh aku merindui mereka..mslh rumahtangga diantara abg dan kakak ipar aku menyebabkan kakak ipar aku membawa diri pulang kekampung halaman..
ajim dan acip..
ummi rindu sgt kat kamu syg..
ummi doakan semoga persengketaan antara abah dan mama kamu
akan selesai secepat yg mungkin
ummi akan pastikan kamu berdua de dekat dgn atok dan nani
juga bersama kami disini


de lagi peristiwa pahit kecik2 yg berlaku tp xyahlah citer sbb mls nk ingat dh...tapi dua benda tu yg btul2 pahit berlaku dlm hidup aku sepanjang 2009..
dgn ini aku rela hati melepaskan 2009 pergi jauh dr aku..aku harap 2010 nie bg kemanisan dlm hidup aku.

amin~~~



No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**